Indija i Hrvatska žele razvijati jaču postcovid turističku suradnju

Indija i Hrvatska žele razvijati jaču turističku suradnju, posebice u postcovid razdoblju, ali i prije putem međusobnih promocija, istaknuto je na predstavljanju proljetnog izdanja domaćeg turističkog magazina Place2Go održanog u organizaciji tog magazina i indijskog veleposlanstva u Hrvatskoj. Prije pandemije turistički promet iz Indije prema Hrvatskoj bio u uzlaznom trendu, te je rekordne 2019. iz te zemlje došlo 70.000 turista, koji su ostvarili gotovo 160.000 noćenja, što je bilo 10 posto više nego 2018., dok su se te brojke u 2020. smanjile na 3.000 dolazaka i 14.000 noćenja.

Indija i Hrvatska žele razvijati jaču turističku suradnju, posebice u postcovid razdoblju, ali i prije putem međusobnih promocija, istaknuto je u ponedjeljak na predstavljanju proljetnog izdanja domaćeg turističkog magazina Place2Go održanog u organizaciji tog magazina i indijskog veleposlanstva u Hrvatskoj.

"U Hrvatskoj postoji veliki potencijal za razvoj turizma i turističke suradnje i upravo je pandemija dobro vrijeme i prilika da se ta suradnja planira, kao i turistička kretanja između dvije zemlje", rekao je na predstavljanju indijski veleposlanik u Hrvatskoj Raj Kumar Srivastava. Uz ostalo, turističku suradnju sa Hrvatskom vidi u medicinskom i wellness turizmu, na čemu se dosta radi i u Indiji, ali i za što postoji potražnja iz te mnogoljudne zemlje.

Veleposlanik je kazao i da je turizam u Indiji u 2020. bi na razini od oko 65 posto iz 2019., ali da nije bilo pada njegovog udjela u BDP-u, koji je ostao na oko devet posto, velikim dijelom zahvaljujući domaćim turistima.

Državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina rekao je da Hrvatska i Indija unatoč teškim vremenima pandemije i zaustavljanju međunarodnog turizma mogu surađivati na razini promocije, što se i čini, pa i na predstavljanju magazina Place2Go.

"I Hrvatska i Indija iako potpuno različite po broju stanovnika, načinima života i na drugim kontinentima, ipak imaju nešto zajedničko važno za turističku ponudu a to je velika raznolikost u različitim dijelovima zemlje, što sve mogu biti turistički proizvodi koji privlače različitu publiku i ponuditi im novo iskustvo i doživljaj", kazao je Glavina.

Nada se i da će se uskoro moći ponovo putovati na daleke destinacije i s njih dolaziti u Hrvatsku, koja kreće u izradu nove strategije održivog razvoja turizma, što je važno za budućnost, a zahvalio se i magazinu Place2Go što kroz svoje aktivnosti i magazin i promoviraju Hrvatsku i njenu turističku ponudu.

Direktorica i vlasnica magazina Place2Go Damjana Domanovac kazala je pak da ni njih kao male poduzetnike nisu zaobišli problemi i teškoće vezane za poslovanje i opstanak u pandemiji, ali su uspjeli redovito u 2020. izdavati taj magazin i održavati poslovne kontakte.

Za sredinu svibnja planiraju i uživo održavanje svog turističkog sajma Place2Go u Zagrebu, koji se pomiče sa ožujka kada se do prije pandemije održavao, a ako sve bude epidemiološki moguće i prema planu trebao bi biti na Hipodromu sa domaćim i stranim izlagačima.

Na predstavljanju je rečeno i da je prije pandemije turistički promet iz Indije prema Hrvatskoj bio u uzlaznom trendu, te je rekordne 2019. iz te zemlje došlo 70 tisuća turista, koji su ostvarili gotovo 160 tisuća noćenja, što je bilo 10 posto više nego 2018., dok su se te brojke u 2020. smanjile na tri tisuće dolazaka i 14 tisuća noćenja.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz