Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizirala je još jedan ciklus online B2B sastanaka putem platforme Go Global - Go Virtual, ovaj put s talijanskim tvrtkama. Italija je drugi po veličini trgovinski partner Hrvatskoj i četvrti najveći strani ulagač pa stoga ne čudi da se preko 800 poduzeća prijavilo za poslovne razgovore. Najveći interes je bio iz poljoprivredno-prehrambene industrije, strojogradnje i građevine.
Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizirala je još jedan ciklus online B2B sastanaka putem platforme Go Global - Go Virtual, ovaj put s talijanskim tvrtkama. Italija je drugi po veličini trgovinski partner Hrvatskoj i četvrti najveći strani ulagač pa stoga ne čudi da se preko 800 poduzeća prijavilo za poslovne razgovore. Najveći interes je bio iz poljoprivredno-prehrambene industrije, strojogradnje i građevine.
Jedna od njih je tvrtka Significo čiji menadžer za razvoj poslovanja Željko Martinović kao glavni razlog prijave na Go Global, Go Virtual platformu ističe želju za pronalaskom novih partnera.
I brend menadžerica farmaceutske tvrtke Terra Lab International Nina Milković ističe širenje poslovanja u Italiju kao glavni motiv prijave na B2B razgovore, a paralelno s tim aktivno rade i na otvaranju drugih izvoznih tržišta.
Velika zainteresiranost za talijansko tržište ne čudi obzirom da je riječ o zemlji koja je Hrvatskoj jedan od glavnih trgovinskih partnera.
„Trgovinska razmjena između naše dvije zemlje raste svake godine i 2019. dosegla je gotovo 5,6 milijardi eura. No, 2020. godine zabilježili smo značajan pad ekonomske suradnje zbog pandemije. Hrvatski izvoz u Italiju pao je za 13 posto, a uvoz za gotovo 20 posto. Zato su ovi sastanci idealna prilika za poboljšanje gospodarske suradnje i uspostavu novih partnerstava između naših tvrtki“, istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović.
Zbog korone je robna razmjena između Italije i Hrvatske pala s 5,2 milijarde eura u prvih jedanaest mjeseci 2019. na 4,3 milijarde u istom razdoblju prošle godine.
Veleposlanik Talijanske Republike u Republici Hrvatskoj Nj. E. Pierfrancesco Sacco je također naglasio kako je ova platforma izvanredan alat za jačanje međusobne suradnje hrvatskih i talijanskih tvrtki, ali i za realizaciju njihovih zajedničkih projekata za treća tržišta.
Direktorica Italian Trade Agency ureda u Zagrebu Sandra Di Carlo je kazala kako su virtualni sastanci jednostavan i učinkovit način za stvaranje novih poslovnih veza.
(Privredni vjesnik)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz