Nagrada TZ Bola za video 'Windsurfing' na turističkom sajmu ITB Berlin

U jakoj konkurenciji turističkih filmova iz mnogih svjetskih zemalja, a po odabiru 45 stručnjaka u žiriju,Turistička zajednica Bola na otoku Braču, osvojila je nagradu za video 'Windsurfing' na međunarodnom turističkom sajmu ITB Berlin, izvijestili su iz bolskog TZ-a, istaknuvši da je kampanja "Naše bolske priče" dobila brončani sjaj. Uz Bol, još dva hrvatska turistička filma osvojila su nagrade na ovom prestižnom događanju.

Turistička zajednica Bola na otoku Braču, osvojila je nagradu za video 'Windsurfing' na međunarodnom turističkom sajmu ITB Berlin, izvijestili su u nedjelju iz bolskog TZ-a, istaknuvši da je kampanja "Naše bolske priče" dobila brončani sjaj.

"Koliko su važne autentičnost i inovativnost pri komuniciranju destinacija prepoznao je žiri prestižnog međunarodnog natjecanja turističkog filma i multimedije, The Golden City Gate 2021., koji se po dvadeseti put održao u sklopu najpoznatijeg međunarodnog turističkog sajma ITB Berlin. U jakoj konkurenciji turističkih filmova iz mnogih svjetskih zemalja, a po odabiru 45 stručnjaka u žiriju, treću nagradu u kategoriji CITIES (gradovi) osvojio je video TZ Bola, 'Windsurfing', iz kampanje Naše bolske priče", priopćili su iz TZ Bola.

Gledatelje s ljepotama jedne od najljepših svjetskih plaža, Zlatnog rata te umijećem surfinga upoznaju najstariji i najmlađi bolski surferi, Tomaž Garbajs i Ian Anić, trostruki juniorski prvak Hrvatske u windsurfingu, pozivajući posjetitelje da osjete užitak u lovu na valove. Neki od kriterija vrednovanja filmova bili su jasnoća komunicirane poruke, kreativnost, inovativnost i autentičnost poruka te potiče li film posjetitelje da posjete grad.

Direktor TZ Bola, Markito Marinković, izrazio je veliko zadovoljstvo osvojenom nagradom. “Drago mi je što je i međunarodni žiri prepoznao vrijednost uključivanja mještana u promociju Bola, jer upravo oni najbolje, s mnogo entuzijazma i ljubavi, predstavljaju mjesto u kojem žive. Ponosan sam što su, uz Bol, još dva hrvatska turistička filma osvojila nagrade na ovom prestižnom događanju”, rekao je Marinković.

Kampanja 'Naše bolske priče', realizirana u suradnji s produkcijskim timom DOKU FILMS, producenticom Mihaelom Reščić i scenaristicom Hanom Klain iz Klain PR-a, osvojila je nedavno još jednu međunarodnu turističku nagradu GOLDEN INTERSTAS AWARD '2020. na 23. Međunarodnom Tourfilm Festivalu - ITF'CRO'2020. Turistički sajmovi, navodi se u priopćenju, odlična su prigoda za promociju ljepota Hrvatske u svijetu

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz