Infobipu globalna nagrada za COVID-19 chatbot rješenje

Infobipovo chatbot rješenje na WhatsAppu implementirala su, uz ostale, ministarstva zdravstva Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Njemačke, Indije i Nigerije, kao i odjel Svjetske zdravstvene organizacije koji djeluje na području jugoistočne Azije. Ukupno je gotovo pet milijuna ljudi koristilo Infobipovo chatbot rješenje, a do sada je izmijenjeno 70 milijuna poruka između ministarstava zdravstva zemalja uključenih u inicijativu i građana.

Hrvatski Infobip osvojio je globalnu nagradu za najbolje mobilno rješenje u kategoriji COVID-19 Mobile Response, na dodjeli MEFFYS u organizaciji Mobile Ecosystem Foruma, a svoje rješenje besplatno je uveo u više od 45 ministarstava zdravstva diljem svijeta, izvijestio je Infobip u četvrtak.

Infobip je, kao se navodi u priopćenju, u suradnji s WhatsAppom omogućio transparentnu i pravovremenu komunikaciju ministarstava zdravstva s građanima, a sve s ciljem sprječavanja širenja krivih i netočnih informacija vezanih uz koronavirus. Građani su mogli na jednome mjestu, putem javno dostupnog broja, odnosno chatbota na WhatsAppu, brzo i jednostavno dobiti provjerene i točne informacije o koronavirusu, ali i najnovije obavijesti o, primjerice, mogućnosti testiranja, putovanja ili lokalnih mjera.

Izvršni direktor Infobipa.Silvio Kutić istaknuo je da je kompanija od samog početka pandemije bila usmjerena na to da kao tehnološka tvrtka pomogne državama i ministarstvima u postizanju efikasnije i kvalitetnije komunikacije sa stanovništvom. "Naši zaposlenici i timovi uložili su velike napore, pogotovo u tom početnom razdoblju inicijative, kada je bilo najpotrebnije, te smo u rekordnim vremenima ostvarili kontakte i implementirali naša chatbot rješenja diljem svijeta. Drago nam je da se naša solucija pokazala korisnom i uspješnom u velikom broju država“, naglasio je Kutić.

Infobipovo chatbot rješenje na WhatsAppu implementirala su, uz ostale, ministarstva zdravstva Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Njemačke, Indije i Nigerije, kao i odjel Svjetske zdravstvene organizacije koji djeluje na području jugoistočne Azije. Ukupno je gotovo pet milijuna ljudi koristilo Infobipovo chatbot rješenje, a do sada je izmijenjeno 70 milijuna poruka između ministarstava zdravstva zemalja uključenih u inicijativu i građana.

Godišnja dodjela MEFFYS nagrada, kako stoji na službenim stranicama organizatora, prepoznaje i ističe tvrtke pionire mobilne komunikacije koje uvode nove trendove, tehnologije i poslovne modele unaprjeđujući globalni mobilni ekosustav u korist korisnika.

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz