Križevačka zvijezda u usponu: Speckovi projekti na sve su većoj cijeni na američkom tržištu

Partnerstvo agencije Speck iz Križevaca s Triangle Digital Ventures, privatnim investicijskim fondom iz Amerike otvorilo je put prema novim projektima i širenju na američkom tržištu. U referencama imaju i rad za klijente u Njemačkoj i Francuskoj, a u tijeku je i projekt za kolumbijski fintech Minka.

Agencija Speck iz Križevaca u svega nekoliko godina postojanja vinula se od ‘mrljice’ (eng. speck, po astronomu Carlu Saganu, kojim se suosnivač i direktor Tomislav Tenodi nadahnuo) do zvijezda IT sektora u Hrvatskoj i dobrom dijelu Starog kontinenta. Strelovito lansiranje moćna je konzultantska kuća Deloitte nedavno i verificirala u natječaju Fast50, najbržerastućih tehnoloških poduzeća za srednju Europu, jer je u godinu dana tvrtka rasla 1076%. Speck je dospio na treće mjesto u kategoriji Rising Stars (zvijezde u usponu), tvrtki mlađih od četiri godine, ali s potencijalom rasta.

Tim koji vodi 30-godišnji diplomirani elektrotehničar Tenodi (suosnivač je sugrađanin mu Luka Radiček), iz godine u godinu taj potencijal opravdava realizacijom projekata dizajna i razvoja softvera i mobilnih i web platformi.

U Hrvatskoj su partner Combisu na aplikacijama za cloud, njihov je edtech (za e-učenje) projekt autoskola.hr, a ovdje trenutačno rade i za 24sata, trgovački centar KTC, jedan mladi startup s machine learning projektom, Instruktažni centar Križevci… “Osim novih suradnji sklopili smo i važno partnerstvo s privatnim akvizicijskim fondom iz SAD-a, Triangle Digital Ventures (TDV), što nam je otvorilo put prema novim projektima i širenju na američkom tržištu”, kaže nam Tenodi. Partnerstvo s Triangle Digital Ventures, privatnim investicijskim fondom iz Amerike, dogodilo se, dodaje on, spontano, kroz rad na jednom od Speckovih projekata.

“Osim kvalitete dotadašnjeg rada, ti su projekti Specku bili, uvjetno rečeno, dostupniji zahvaljujući tome što od kraja 2019. ima ured u Indianapolisu, svoj treći nakon Križevaca i Zagreba. Tamo je sad jedan djelatnik, zbog pandemije radi od kuće, kao i gotovo većina u nas. Upravo je kriza uzrokovana pandemijom Covid-19, kako nam reče Tenodi, ubrzala rast Specka kao agencije.

“Kriza je dodatno osnažila naše odnose s klijentima. Upravo su takvi partnerski odnosi, u kojima dominira agilnost i razumijevanje potrebe svakog specifičnog klijenta, ključ za brzu reakciju na tržišne promjene. Najveći izazov koji nam je donijela pandemija imali smo na projektu KidzToPros (KTP), za klijenta u Kaliforniji. Ključni aspekt njihova poslovanja odnosio se na pružanje izvanškolskih aktivnosti i kampova u offline formatu, za više od 250 škola, te je njihov rad u pandemiji potpuno zaustavljen. U manje od tri mjeseca s KTP timom razvili smo pet novih digitalnih proizvoda putem kojeg su proširili i digitalizirali poslovanje”, objašnjava čelnik IT agencije. U referencama imaju i rad za klijente u Njemačkoj i Francuskoj, a u tijeku je i projekt za kolumbijski fintech Minka.

(Poslovni dnevnik)



 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz