Hrvatski turizam na virtualnoj londonskoj burzi WTM

HTZ i desetak domaćih tvrtki, udruga i ustanova predstavljaju hrvatsku ponudu na virtualnoj svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu. Više od 5.000 izlagača iz cijelog svijeta, brojni partneri, turistički profesionalci, ministri i drugi posjetitelji te brojni mediji nastojati će razgovarati, a moguće i sklopiti neke poslove te poslušati trendove i najave na više od 50 online konferencija, panela i dr.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i desetak domaćih tvrtki, udruga i ustanova predstavljaju ovog tjedna hrvatsku ponudu na virtualnoj svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu, koja je počela u ponedjeljak i traje do 11. studenoga, izvijestili su iz HTZ-a. Londonski World Travel Market (WTM)  jedna je od najvećih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine prvi put u 40 godina rada zbog pandemije koronavirusa održava virtualno.

Više od 5.000 izlagača iz cijelog svijeta, brojni partneri, turistički profesionalci, ministri i drugi posjetitelji te brojni mediji neće se tako okupiti u Londonu kao prijašnjih godina, ali će većina njih ipak nastojati razgovarati, a moguće i sklopiti neke poslove te poslušati trendove i najave na više od 50 online konferencija, panela i dr. WTM je već prvog dana virtualnog sajma, u ponedjeljak objavio da je sigurnost zasigurno najvažniji trend i motiv za putovanja i u ovoj i u idućoj godini, o čemu će se, kako se očekuje, najviše razgovarati među partnerima, na online panelima i sl., a i destinacije iz svijeta koje se predstavljaju, uključujući i Hrvatsku, o tome će najviše izvijestiti tijekom predstavljanja.

Direktorica HTZ-ovog predstavništva za Veliku Britaniju Darija Reić iznijela je trendove s britanskog tržišta, koje je zadnjih par godina stalno raslo u hrvatskom turizmu. Očekivanja su da će Britanci početi ponovno putovati čim se situacija poboljša i ograničenja popuste, kao i da će u tome važnu ulogu imati njihovo povjerenje i u destinacije i ono što čine za zdravstvenu sigurnost. "Zdravlje je sada na vrhu prioriteta svim putnicima i svi su svjesni da se svjetska turistička i putnička industrija moraju tome prilagoditi i definirati procedure koje pomiruju odredbe destinacija s potrebama putnika, poput digitalizacije i beskontaktnih procesa gdje god je to moguće. Sigurnost Hrvatske kao destinacije jedna je od najznačajnijih poruka u komunikaciji prema našim gostima, partnerima i medijima na britanskom tržištu", poručila je Reić.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac ocijenila je pak da je Hrvatska ove godine unatoč izazovima bila jedna od popularnijih turističkih destinacija te da se u skladu s trendovima orijentirala i na online turističku promociju i kreativna rješenja. "Sudjelovanje na WTM-u, iako virtualnom, pruža mogućnost predstavljanja Hrvatske kao sigurne destinacije s kvalitetnim proizvodima, objedinjujući prirodne ljepote, nautiku, kulturu i eno-gastronomiju koji su bili izuzetno traženi ove godine. Pokazali smo i da možemo biti predvodnici u inovacijama i razvoju ponuda za budućnost turizma, misleći pritom na digitalne platforme i društvene mreže te mijenjajući način komuniciranja s turistima i predstavljajući Hrvatsku na novi način svijetu", istaknula je ministrica.

Naglašavajući da je i u ovoj pandemijskoj, teškoj situaciji za turizam zbog ograničenja putovanja važno zadržati prisutnost Hrvatske na stranim tržištima i svima poručiti da je sigurna, dobro pripremljena i kvalitetna turistička destinacija, direktor HTZ-a Kristjan Staničić dodaje da se to može i virtualnim putem, tim više što će se većina turističkih sajmova i burzi po svijetu do kraja ove i početkom iduće godine održavati upravo na taj način. "Nastupom na virtualnom WTM-u želimo zadržati poslovne kontakte s ključnim partnerima i pokazati svoju prisutnost na tržištu, a kako bi i drugi mogli se pokazati HTZ je suizlagačima sufinancirao 50 posto iznosa virtualnog nastupa", iznosi Staničić, koji će sa suradnicima tijekom WTM-a virtualno razgovarati sa predstavnicima turoperatora i avio prijevoznicima poput TUI UK, easyJet, Saga, Jet2.com/Jet2 Holidays, Thomas Cook, British Airways, TravelZoo, TourRadar i drugima.

Vezano za troškove nastupa na virtualnom WTM-u, iz HTZ-a na upit Hine otkrivaju da su znatno manji nego u fizičkom obliku, tj. da iznose oko 10 posto od onih troškova koje bi imali da je burza u redovnom obliku, pri čemu će osim standardne promocije turističke ponude na virtualnom štandu i objave sadržaja na WTM-ovim web straniciama, HTZ i dodatno pozicionirati vidljivost Hrvatske na listi suizlagača te ju promovirati na društvenim mrežama i oglašavati kroz sponzorirane e-mail adrese posjetitelja.

Virtualno predstavljanje Hrvatske na WTM-u bit će praćeno i kampanjom "Discover The Colours of Croatia", koja se već provodi na najvažnijim europskim tržištima i trajat će do sredine studenog, u čemu je naglasak na prirodnim ljepotama, nautici, kulturi i eno-gastronomiji.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz