U sedam godina probili se na 100 tržišta diljem svijeta

Hrvatska tehnološka kompanija Agrivi surađuje s vodećim globalnim korporacijama u industriji, poput američkog Driscoll'sa, najvećeg proizvođača bobičastog voća na svijetu, švicarskog Nestlea koji osigurava kvalitetu voća za svoje tvornice dječje hrane te azijskog Helvetasa koji pomoću ovog softvera osigurava sljedivost proizvodnje riže za više od 4.000 malih poljoprivrednika.

Hrvatska tehnološka kompanija Agrivi, koja je razvila jednu od najuspješnjih globalnih aplikacija za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom, ove godine slavi sedam godina poslovanja. Kompanija je u tom razdoblju nadišla razvojnu fazu startupa te je etablirana kao priznata tehnološka kompanija čije je rješenje prisutno u više od 100 zemalja diljem svijeta.

Uz Zagreb, urede imaju Varšavi, Bukureštu i Londonu te zapošljavaju više od 40 visokoobrazovanih stručnjaka. Njihov softver najkompletnije je rješenje za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom, a vrlo je jednostavan za uporabu. Njime se koriste profesionalni poljoprivrednici svih veličina, prehrambene kompanije, agrobanke i drugi dionici industrije poljoprivrede i hrane, a lokaliziran je na 15 jezika.

Agrivi surađuje s vodećim globalnim korporacijama u industriji, poput američkog Driscoll'sa, najvećeg proizvođača bobičastog voća na svijetu, švicarskog Nestlea koji osigurava kvalitetu voća za svoje tvornice dječje hrane upravo pomoću rješenja Agrivija te azijskog Helvetasa koji pomoću ovog softvera osigurava sljedivost proizvodnje riže za više od 4.000 malih poljoprivrednika.

Prema vodećim tvrtkama za istraživanje tržišta, Agrivi je kontinuirano pozicioniran među vodećim agrotehnološkim tvrtkama u svijetu, a ove godine dobili s i priznanje kao vodeća brzorastuća europska food-tech tvrtka.

Digitalizacija povećava zarade u poljoprivredi između 50 i 100 posto, što je ključno za osiguravanje kontinuiranih investicija koje su nužne u poljoprivredi. S druge strane, potrošačima daje detaljan uvid u proizvodnju hrane, što omogućava bolji i informiraniji izbor te povećava sigurnost hrane. Zbog tih prednosti njihov softver je ovog mjeseca preporučen u izvješću konzultantske kompanije Ernst & Young kao idealan projekt za digitalizaciju nacionalne poljoprivrede, koji može donijeti pozitivan utjecaj na poljoprivredu i na čitavo gospodarstvo već za dvije godine, a može se financirati iz EU sredstava.

Hrvatska je za sljedeće proračunsko razdoblje, u sklopu novoga višegodišnjeg financijskog okvira i instrumenta EU Next Generation, na raspolaganje dobila 22 milijarde eura.

(Privredni vjesnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz