HTZ izradila je novu online brošuru u potpunosti posvećenu promociji kontinentalnog turizma s naslovom Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske unutrašnjosti. Uz hrvatski jezik, brošura je prevedena na engleski i njemački jezik, a riječ je o svojevrsnoj šetnji prelijepom unutrašnjosti Hrvatske uz turističke priče i atraktivne fotografije.
Hrvatska turistička zajednica izradila je novu online brošuru u potpunosti posvećenu promociji kontinentalnog turizma s naslovom Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske unutrašnjosti. Uz hrvatski jezik, brošura je prevedena na engleski i njemački jezik, a riječ je o svojevrsnoj šetnji prelijepom unutrašnjosti Hrvatske uz turističke priče i atraktivne fotografije, a sve kako bi se turistima na što bolji i jednostavniji način približile ne samo prirodne ljepote unutrašnjosti Lijepe Naše, već i njene posebnosti i znamenitosti.
"Nakon ljetnog dijela turističke godine u kojem smo, s obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom, ostvarili vrlo dobre rezultate, aktivnosti usmjeravamo na promociju posezone gdje nam je u prvom planu promidžba kontinentalnog turizma, eno-gastronomije, ali i nautike kao jednog od najtraženijih hrvatskih turističkih proizvoda", rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako su tijekom posezone u fokusu kraća vikend-putovanja s naglaskom na domaće tržište. Brošura obuhvaća turističku ponudu unutrašnjosti Hrvatske, počevši od Kopačkog rita pa sve do Vukovara i Iloka, a istok Hrvatske posebno je predstavljen i jedinstvenom i bogatom gastroponudom.
U brošuri su zatim predstavljeni parkovi prirode Papuk i Lonjsko polje, Požega, Moslavačka gora, ali i Međimurje koje nudi brojne cikloturističke staze. Svoje mjesto u brošuri pronašao je i barokni Varaždin, predstavljen poznatim Špancirfestom te dvorci Zagorja, poput Trakošćana i Velikog Tabora. Istaknute su i sve blagodati te raznolika ponuda zdravstvenog turizma u unutrašnjosti Hrvatske, a potom su predstavljeni Medvednica i grad Zagreb sa svojim zanimljivim muzejima poput Muzeja prekinutih veza. Karlovac je predstavljen kao grad na četiri rijeke, s akvarijem Aquatikom, a opisane su i prirodne ljepote bajkovitoga Gorskoga kotara te ljepote Učke i unutrašnjosti Istre, koja je također pogodna za cikloturiste. Posebno je obrađen i prostor oko rijeke Une, Lika, Velebit, zatim područje rijeke Zrmanje i Kupe, Sinj i Sinjska krajina, Imotski i Imotska krajina te dolina rijeke Neretve.
Dodajmo kako je i glavna tema ovogodišnjega Svjetskog dana turizma, koji se tradicionalno obilježava 27. rujna, upravo turizam u ruralnim područjima.
(Privredni vjesnik)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz