Brojni francuski mediji posljednjih su dana objavili emisije i priloge o Hrvatskoj kao hit destinaciji za odmor, o Slavoniji kao iznimnoj gastronomskoj regiji, posebice na području Vukovarsko-srijemske županije te o hrvatskim otocima.
Brojni fracuski medij posljednjih su dana objavili emisije i priloge o Hrvatskoj kao hit destinaciji za odmor, o Slavoniji kao iznimnoj gastronomskoj regiji, posebice na području Vukovarsko-srijemske županije te o hrvatskim otocima, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Gastronomske "čari" Slavonije prikazane su u emisiji "Cuisine impossible" u, kako kažu u HTZ-u, udarnom terminu francuskog TV kanala TF1, s naglaskom na otkrivanje lokalnih proizvoda i proizvođača, čime se ta emisija primarno i bavi. U emisiji je Slavonija predstavljena kao regija bogate ponude, ali i francuski chef Julien Duboue koji je prihvatio izazov da nakon degustacije fiš paprikaša s jednog domaćeg OPG-a za manje od 48 sati pripremi isto to autentično slavonsko jelo i da identificira njegove sastojke, kao i da ulovi ribu u Dunavu i nabavi preostale namirnice.
Nakon što je to uspješno svladao, Duboue je pohvalio izuzetno gostoprimstvo Slavonaca, a u emisiji su prikazani i iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, i kvalitetno vino. Rezultat je to suradnje HTZ-a i njezinog predstavništva u Francuskoj te Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, što, po ocjeni direktora HTZ-a Kristjana Staničića, pridonosi ne samo promociji turističke ponude Slavonije već i različitosti ukupne hrvatske turističke ponude.
Riječ je o iznimno gledanoj TV emisiji koju prati više od milijun gledatelja, i vjerujemo da će potaknuti i veći broj rezervacija za iduću godinu iz Francuske i za Hrvatsku i za Slavoniju, koju su kao regiju francuski turisti tek počeli otkrivati, ističe Staničić, dodajući da trenutno u Hrvatskoj prosječno dnevno boravi oko 14 tisuća francuskih turista.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz