Visoku kvalitetu dizajna i kreativno ostvarenje na svjetskoj razini ove godine ocjenjivao je žiri od 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna, a Bakin Mix nagrađen je u konkurenciji od 6992 rada iz cijelog svijeta.
Staša Brozina i Veronika Uravić Čolak dobitnice su jedne od najprestižnijih svjetskih agrada. Naime, linija bezglutenskih proizvoda Bakin Mix dobitnik je nagrade Red Dot Award za dizajn proizvoda u kategoriji komunikacijskog dizajna za visokokvalitetno rješenje dizajna ambalaže u prehrambenoj industriji.
Bakin Mix je hrvatski brend, mješavina za kruh, peciva i kolače, čija je posebnost, uz vrhunsku kvalitetu i jednostavnost pripreme, činjenica da je razvijen u Hrvatskoj u suradnji s nutricionistima i drugim stručnjacima.
Visoku kvalitetu dizajna i kreativno ostvarenje na svjetskoj razini ove godine ocjenjivao je žiri od 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna, a Bakin’ Mix nagrađen je u konkurenciji od 6992 rada iz cijelog svijeta. Ovo je veliki poticaj i vjetar u leđa za naš prvi brend, koji će zasigurno pomoći u uspješnom plasmanu na domaćem i međunarodnom tržištu.
Ovime smo dokazali da nam je bitna cjelovita kvaliteta proizvoda, da smo ovom projektu pristupili temeljito i pažljivo, da je na projektu radio dobar tim, da je Veronika bila pravi odabir, a pored vrhunske kvalitete proizvoda, imamo i dizajn koji je u skladu s postojećim trendovima te se time obvezujemo na najviši standard u svakom segmentu poslovanja našeg brenda Bakin’Mix.
Reakcije svih onih koji su vidjeli proizvod bile su od prvog dana vrlo pozitivne, no ipak moram priznati da je nagrada iznenađenje jer je konkurencija doista velika", kazala je Staša Brozina, direktorica tvrtke A1 All Natural, koja stoji iza pokretanja ovog brenda.
(Privredni vjesnik)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz