Hrvatska u prvih dvadeset dana srpnja bilježi više od 1,5 milijuna dolazaka turista, koji su ostvarili više od 11 milijuna noćenja, što je više od polovice dolazaka/noćenja od početka godine. Najviše inozemnih gostiju je iz Njemačke, potom Slovenije, Češke, Austrije i Poljske.
Hrvatska u prvih dvadeset dana srpnja bilježi više od 1,5 milijuna dolazaka turista, koji su ostvarili više od 11 milijuna noćenja, što je više od polovice dolazaka/noćenja od početka godine, objavila je u srijedu Hrvatska udruga turizma (HUT) u najnovijem newsletteru "Croatia Tourism & Travel Weekly". Naime, Hrvatsku je od početka godine posjetilo više od 3,2 milijuna turista, koji su ostvarili više od 18 milijuna noćenja.
HUT u svojoj tjednoj publikaciji navodi kako je u posljednjih tjedan dana ostvareno gotovo pet milijuna noćenja, a posljednja četiri dana zaredom bilježi se više od 630.000 noćenja dnevno.
U newsletteru ističu kako hrvatska obala u srpnju ima najbolju epidemiološku sliku, što potvrđuje i rast broja gostiju na cijeloj obali, uključujući i Dalmaciju.
Po podacima HUT-a, među obalnim županijama rekorder je Zadarska županija, koja je dosegnula razinu od gotovo 62 posto dolazaka (200 tisuća) i više od 67 posto (dva milijuna) prošlogodišnjih noćenja u srpnju. Najviše inozemnih gostiju je iz Njemačke, potom Slovenije, Češke, Austrije i Poljske. Trenutno su u Hrvatskoj otvorena 802 hotela i 407 kampova i svakodnevno se otvaraju novi turistički objekti i sadržaji u destinacijama diljem obale, ističu iz HUT-a.
Po podacima koje iznose, turisti su od početka godine najviše noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu, više od 7 milijuna, zatim u kampovima 3,4 milijuna noćenja te u hotelima 2,6 milijuna noćenja. Hrvatska i dalje, u usporedbi sa svojim glavnim konkurentima na Mediteranu, ima najbolju epidemiološku sliku i najmanje aktivnih slučajeva, odnosno situacija u ključnim turističkim destinacijama na obali i priobalju i dalje je iznad nacionalnog prosjeka i premašuje razinu najsigurnijih EU članica.
Hrvatska nastavlja biti najsigurnija, najbliža i najprihvatljivija destinacija za odmor na Mediteranu svim gostima iz EU, ističu iz HUT-a. Podsjećaju i da je Hrvatska turistička zajednica odlučila uložiti dodatnih milijun kuna u komunikacijsku kampanju s ciljem brzog i pravovremenog obavještavanja javnosti o svim novonastalim promjenama u segmentu putovanja s naglaskom na Hrvatsku kao sigurnu i dostupnu turističku destinaciju.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Statistički podaci |
Hrvatski izvoz