Usprkos pandemiji snažan rast izvoza hrvatskih proizvoda putem SPAR-a

Hrvatski proizvođači su u prvoj polovici 2020. godine u SPAR-ove trgovine u Italiji, Mađarskoj, Austriji i Sloveniji izvezli svoje proizvode u vrijednosti od čak 48 milijuna eura, što je rast od nevjerojatnih 14 posto u odnosu na isti period prošle godine i to usprkos svim poteškoćama uslijed pandemije koronavirusa.

Hrvatski proizvođači su u prvoj polovici 2020. godine u SPAR-ove trgovine u Italiji, Mađarskoj, Austriji i Sloveniji izvezli svoje proizvode u vrijednosti od čak 48 milijuna eura, što je rast od nevjerojatnih 14 posto u odnosu na isti period prošle godine i to usprkos svim poteškoćama uslijed pandemije koronavirusa.

Najveći rast izvoza od 32 posto ostvaren je na tržištu Austrije. U Sloveniju su hrvatski proizvođači putem SPAR mreže povećali izvoz za snažnih 16 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a izvozu u Italiju porastao je jakih 10 posto.

Uz najveće hrvatske proizvođače poput Podravke, Kraša, Dukata te Gavrilovića koji bilježe kontinuiran rast izvoza putem SPAR-a, značajan rast ostvarile su i srednje i male hrvatske tvrtke. Prilike na inozemnim tržištima iskoristili su tako među ostalima i Ekos pekarnica iz Varaždina, istarska tvrtka Zigante tartufi, tvrtka za uzgoj začinskog bilja Herbaria iz Lopatinca, Pršuti Voštane iz Trilja, splitska tvrtka Dalmacija vino te Cromaris.

Niz kompanija koje već godinama koriste SPAR kako bi došli do kupaca izvan granica Hrvatske ostvaruje dobre rezultate i sjajne reakcije kupaca. Tako je u prvih šest mjeseci na austrijskom tržištu rast od 128 posto ostvarila tvrtka Pekar Tomo iz Vinkovaca. Odlične rezultate u prodaji u austrijskim filijalama SPAR-a i dalje bilježi Violeta s rastom od 159 posto.

Na tržištu Slovenije izdvajaju se dobavljači Podravka s rastom od 28 posto te Dukat s 56 posto porasta. Podravka je ostvarila rast i na mađarskom tržištu, i to od 34 posto u odnosu na isti period prošle godine.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz