Iz tvrtke Cromaris ističu da se na izvoz odnosi više od 80 posto ukupne prodaje, a glavno je izvozno tržište Italija, gdje je, uz Švicarsku i Austriju, u prvom dijelu ove godine ostvaren značajan rast tržišnih udjela. Dalji rast i razvoj temelji se na novim proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikacijom s potrošačima na domaćem i izvoznim tržištima.
Tvrtka Cromaris, iz sastava Adris grupe, u lipnju je ostvarila rekordnu prodaju odnosno prodala je 956 tona ribe i prerađevina, što je 18 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, objavili su u srijedu iz te tvrtke. Postignuta je i viša prodajna cijena za dva posto pa je prihod od prodaje veći za oko 20 posto od ostvarenog u lipnju lani, navode iz tvrtke.
Promatra li se prvih šest mjeseci ove godine, Cromaris je, kako ističu, zbog utjecaja krize izazvane koronovirusom ostvario neznatno manju prodaju od prošlogodišnje, no, zahvaljujući rastu prodajnih cijena od dva posto očekuju se prihodi na razini prošlogodišnjih.
"Cromaris je uspješno zaokrenuo negativne trendove u prodaji izazvane korona krizom, ostvarivši veliki rast prodaje tijekom lipnja, istaknuo je direktor Ctomarisa Goran Markulin. To je, kako je rekao, posljedica konstantnih ulaganja u kvalitetu te prilagođavanja potrebama potrošača.
Tijekom trajanja pandemije Cromaris je svakodnevno dostavljao svoje proizvode kupcima, između ostalog i u Italiju, kazao je Markulin napominjući da su istodobno radili na inovacijama i novim projektima. "Početkom 2020. Cromaris je držao 3,12 posto tržišnog udjela svjetske industrije mediteranske ribe i na stabilnom smo putu daljnjeg rasta našeg tržišnog udjela, što će potvrditi Cromaris jednim od svjetskih lidera u svojoj industriji", rekao je Markulin.
Iz tvrtke podsjećaju da se na izvoz odnosi više od 80 posto ukupne prodaje, a glavno je izvozno tržište Italija, gdje je, uz Švicarsku i Austriju, u prvom dijelu ove godine ostvaren značajan rast tržišnih udjela.
Nastavljen je i trend rasta diferenciranih proizvoda, odnosno prerađenih proizvoda za lakšu i bržu pripremu koji u prvih šest mjeseci ove godine čine gotovo 50 posto prihoda od prodaje.
Dalji rast i razvoj Cromarisa temelji se na novim proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikacijom s potrošačima na domaćem i izvoznim tržištima, istaknuli su iz tvrtke.
Napominju i kako su zahvaljujući stalnim ulaganjima u proizvodne procese vertikalno integrirana i tehnološki jedna od najnaprednijih tvrtki u industriji mediteranske ribe.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz