U karanteni osmislili pet novih proizvoda

Za vrijeme krize izazvane pandemijom koronavirusa u kaštelanskoj tvrtki Riba Dražin osmislili su i na tržište izbacili pet novih proizvoda. Sajam u Trstu trebao je omogućiti proboj na talijansko tržište. Sada predstoji stabilizacija slovenskog tržišta, a imaju dobra očekivanja i od austrijskog i njemačkog tržišta na koje su se probili prije nekoliko godina.

Za vrijeme krize izazvane pandemijom koronavirusa u kaštelanskoj tvrtki Riba Dražin osmislili su i na tržište izbacili pet novih proizvoda. Tako će ova tvrtka, na tržištu poznata po delicijama izrađenim prema tradicionalnoj recepturi, ponajviše svome brendu Pepefish, obogatiti svoju ponudu.

Zahvaljujući idejama i poticaju nove izvršne direktorice Ane Kovač, tvrtka je ovih dana na tržište plasirala svoje novitete: crni rižoto, srdelu u sauri, paštetu od tune, paštetu od tune s umakom od bijelog tartufa te kapulari - marmeladu od kapule.

"Za vrijeme krize, kada je sve stajalo i kada su bili zatvoreni svi ugostiteljski objekti, naša nova izvršna direktorica je, u suradnji s poznatim chefom Dujom Piscem, osmišljavala recepte i nove proizvode. Rezultat toga je čak pet novih proizvoda", kaže Živko Dražin, osnivač tvrtke Riba Dražin.

Posljedice pandemije za tvrtku su velike jer su izgubljeni prihodi u za njih važnom razdoblju održavanja sajmova, ali i zbog činjenice da ugostiteljski segment nije poslovao, a niti sada posluje u opsegu koji je uobičajan za ovo doba godine.

"Primjerice, ostali smo bez nastupa na sajmu u Trstu, od kojega smo puno očekivali. Iako smo platili nastup, na tom smo sajmu svoje proizvode mogli prodavati samo dva, umjesto deset dana. Pored toga, taj nam je sajam trebao omogućiti proboj na talijansko tržište", ističe Ana Kovač. Otkriva da sada predstoji stabilizacija slovenskog tržišta koje im je sve značajnije tržište i od kojeg mnogo očekuju jer tamo imaju predstavnika. U Ljubljani namjeravaju otvoriti i prodajno mjesto.

"Slovenci su iznenađujuće dobro reagirali na naše proizvode. Imam u planu malo bolje obraditi slovensko tržište jer je ono jako zainteresirano za naše proizvode. Svi oni su na ljetovanju kušali naše proizvode, a kada se vrate, traže ih ponovno. Imamo dobra očekivanja i od austrijskog i njemačkog tržišta koje smo probili prije nekoliko godina", pojašnjava izvršna drektorica tvrtke Riba Dražin.

Što se tiče sajmova, u tvrtki iz Kaštel Kambelovca očekuju da će se oni tijekom ljeta i na jesen ipak održati.

Riba Dražin trenutačno zapošljava pet radnika, a planiraju dodatno zaposliti još dvoje ili troje sezonskih radnika. Oni bi, kažu naši sugovornici, već radili da je normalna situacija,  no sada su ipak morali odgoditi dodatno zapošljavanje.

(Privredni vjesnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz