Domaća premijera Office Shella održat će se u rujnu na Zagreb Design Weeku, a mjesec dana kasnije predstavit će ga i na vodećem svjetskom sajmu uredskog namještaja Orgatec 2020 u Kölnu u Njemačkoj, u sklopu izložbe Pet radnih svjetova. Iz Dizz Concepta su naglasili kako su prodali nekoliko stotina Pop-up kuhinja PIA u nekoliko desetaka država diljem svijeta.
Zagrebačka tvrtka Dizz Concept, koja se na domaćem i stranom na tržištu između ostalog proslavila nagrađivanim konceptom pop-up kuhinje, predstavila je novi proizvod pod nazivom Office Shell.
Riječ je o inovativnoj radnoj stanici koja omogućava izolaciju i privatnost zaposlenicima koji rade u uredima otvorenog tipa. Jedinica je promjera oko dva metra i zauzima manje od četiri kvadratna metra. Tim iz Dizz Concepta u projekt je uložio oko 300.000 kuna i na njemu radio oko godinu dana, a već zaprimaju i narudžbe.
Direktor tvrtke i dizajner Darko Špiljarić objasnio je kako ovaj novi koncept omogućava povećanje produktivnosti, a u aktualno doba koronakrize predstavlja efikasnu zaštitu od širenja infektivnih bolesti u ovakvim uredima. Zaposlenici tako mogu postići ravnotežu između rada u ambijentu privatnosti i zajedničkog rada, a pogodan je za korištenje u novim ili postojećim uredima. U online prezentaciji detaljnije su predstavili prototip i pojasnili koncept.
“Office Shell omogućava dodatnu zaštitu od virusa i bakterija te pomaže ublažiti stres u ozelenjenom okolišu. Dizajn je u razvoju i podložan je promjenama. Bit će individualno prilagodljiv svakom korisniku, a prilikom izrade koristili smo prirodne materijale kako bismo dobili ugodan radni okoliš koji ne zahtijeva period privikavanja”, kaže Špiljarić.
Može se kombinirati s uobičajenim uredskim namještajem, a sastavljanje ili rastavljanje jedinice traje manje od 20 minuta. Pogodan je između ostalog i za kratkotrajni najam.
Domaća premijera Office Shella održat će se u rujnu na Zagreb Design Weeku, a mjesec dana kasnije predstavit će ga i na vodećem svjetskom sajmu uredskog namještaja Orgatec 2020 u Kölnu u Njemačkoj, u sklopu izložbe Pet radnih svjetova.
Iz Dizz Concepta su nam otkrii da su prodali nekoliko stotina Pop-up kuhinja PIA u nekoliko desetaka država diljem svijeta.
Njihova je inovativnost u tome što se lako sklapaju i otvaraju i tako ‘štede’ prostor. Velika većina prodanih primjeraka, dodaju, odnosi se na izvoz, dok su na domaćem tržištu većinom imali manje projekte te povremene individualne narudžbe.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz