Poseban sladoled kojemu je hrvatsko tržište premalo

Sladoled pod brendom Gelati d'Oro nalazi se u prvoj klasi Korean Aira na letovima Zagreb - Seul – Zagreb, očekuje se odlazak u London i Singapur. U posljednje tri godine imali su distributera u Slovačkoj, a od ove sezone u Sloveniji. Bili su krenuli i s Norveškom. Ipak, najviše žive od turističke sezone.

Biznis sa sladoledom Dalibor Jurina započeo je nakon kupnje strojeva u makarskom Premisu. Taj je inženjer elektrotehnike potom učinio niz preinaka i poboljšanja na strojevima u svojoj tvrtki, ali i u drugim tvrtkama koje se bave proizvodnjom sladoleda. Između ostalog, izradio je stroj za punjenje sladoleda, stroj za 3D printanje sladoleda te rotacijski stroj za punjenje čašica sladoledom. U certificiranom i visokoautomatiziranom proizvodnom procesu pod brendom Gelati d'Oro izrađuju se sladoledi u sedam okusa: kakao, lješnjak, šumsko voće, mango, jagoda, pistacija i matcha.

"Već na početku shvatio sam da svoje mjesto na tržištu ne mogu pronaći u nižoj cjenovnoj kategoriji običnog sladoleda ili u serijskoj proizvodnji, nego sam tada odlučio proizvoditi sladoled po starim recepturama, koji se, doduše, i dandanas prodaje. Prodaje ga jedna zagrebačka tvrtka južnokorejskoj aviokompaniji Korean Air za njihovu poslovnu klasu. Nisu to velike količine, ali takvo što čovjeku koji se trudi znači jako mnogo. Naš sladoled nalazi se samo u toj prvoj klasi Korean Aira na letovima Zagreb - Seul - Zagreb, ali nas to ispunjava zadovoljstvom", ističe u razgovoru za Privredni Dalibor Jurina, dodajući kako već neko vrijeme sladoled pokušava intenzivnije plasirati na druga tržišta, ali mu se stalno događaju nepredviđene situacije.

"Prošle godine, kada je naš sladoled trebao krenuti za London, dan prije dolaska partnera iz Londona, dogodio se Brexit. Rekli su da moraju pričekati kako bi vidjeli što će se dogoditi. Javili su se prošlog mjeseca, ali sada je tu koronavirus. Inače, radi se o uvoznicima prehrambenih proizvoda iz Hrvatske.

Koronavirus nam otežava plasman sladoleda za Singapur, ali s time u dolazećem razdoblju ne bi trebalo biti problema jer nam je partner već uplatio avans. U Singapur bi trebao ići kontejner našeg sladoleda u prvoj isporuci. Kako nam je uplaćen predujam, siguran sam da neće biti drugih problema, te će naš sladoled vrlo brzo krenuti prema Singapuru. Naš partner iz Singapura isključivo je zbog našeg sladoleda došao u Hrvatsku", kaže Jurina.

U posljednje tri godine imao je distributera i u Slovačkoj, s kojim su, kaže, solidno radili, ali je Slovak upao u poslovne probleme. Od ove sezone sladoledi tvrtke Frigus Vecla ulaze i na slovensko tržište.

Njegova tvrtka zapošljava pet stalnih radnika. "Siguran sam da bi drugi na mome mjestu imali više radnika, ali zahvaljujući nizu preinaka i poboljšanja te posebnim strojevima koje sam proizveo, uspio sam nadomjestiti nekoliko radnika", dodaje Jurina.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz