JGL je najbrže rastao na tržištu Bjelorusije (62 posto) i Ukrajine (24 posto). Rusija, njegovo najveće tržište, prošle je godine rasla prema stopi od petnaest posto, a dvoznamenkasti rast ostvaren je i u Kazahstanu, Hrvatskoj, BiH, Srbiji i Sloveniji.
Riječki JGL ovih dana u suradnji s povezanim poduzećima Adrialabom i Pablo ljekarnama pojačano radi na dostupnosti proizvoda koji mogu pomoći u sprječavanju virusa. Riječ je o proizvodima koji se odnose na higijenu nosa, grla i oka iz linija Aqua Maris i Septogal te onima koji pomažu dezinficiranju kože, predmeta ili prostora, poput Dermospraya i denaturiranoga 70-postotnog alkohola, koji se posljednjih tjedana više traže.
Kako izvještavaju iz kompanije, zasad imaju dovoljno zaliha repromaterijala za nekoliko mjeseci i nemaju teškoća ni u nabavi. Većina je JGL-ovih dobavljača iz Europe, a samo mali dio njih ima dobavljače iz Kine.
Riječka je kompanija, inače, u prošloj godini ostvarila najbolji rezultat u svojoj povijesti. Na razini Grupe JGL ostvareno je 933 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je rast od 17 posto u odnosu na godinu prije, a dobit prije oporezivanja bila je 82 milijuna kuna.
JGL je najbrže rastao na tržištu Bjelorusije (62 posto) i Ukrajine (24 posto). Rusija, njegovo najveće tržište, prošle je godine rasla prema stopi od petnaest posto, a dvoznamenkasti rast ostvaren je i u Kazahstanu, Hrvatskoj, BiH, Srbiji i Sloveniji.
Posebno nas raduje široka baza našeg rasta. S 46 posto predvodi ga B2B segment, a slijedi ga svaki od naših najvećih brendova, među kojima prednjače kapi za suho oko Vizol S s rastom od 37 posto i sprejevi za nos Meralys s povećanjem prodaje od 29 posto, izjavio je glavni izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić.
(Lider)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz