Uz jačanje nastupa na tržištima Slovenije i Srbije dižu proizvodnju rajčice na 4 milijuna

Od početka proizvodnje izvoze u Sloveniju gdje je broj prodajnih mjesta na kojima su njihovi proizvodi dostupni kontinuirano rastao, a krajem 2019. ostvarili su izvoz u Srbiju koji čini 10 posto od ukupnog izvoza.

Tvrtka Rajska, najznačajniji i najveći hrvatski proizvođač posebnih sorti rajčica, u staklenicima površine 5 hektara godišnje proizvodi oko tri milijuna komada pakirane rajčice, a u ovoj godini najavili su povećanje proizvodnje i širenje prodajne mreže u Srbiji i Sloveniji.

Njihovi proizvodi dostupni su u velikim robnim centrima, a kvalitetu je odavno prepoznala i regija. Od početka proizvodnje izvoze u Sloveniju gdje je broj prodajnih mjesta na kojima su njihovi proizvodi dostupni kontinuirano rastao, a krajem 2019. ostvarili su izvoz u Srbiju koji čini 10 posto od ukupnog izvoza.

Cilj im je dakako taj postotak povećati, kao i proširiti tržište na sve države regije s ciljem jačanja imidža brenda. Ove godine rebrending Rajske, donedavno Zarja Grupe, osvojio je najprestižniju svjetsku nagradu u području rebrendinga – Rebrand 100 Global Awards, što je potvrdilo kvalitetu projekta.

Prošle godine ostvarili su prihode od oko 28 milijuna kuna te dobit od oko tri milijuna, a direktor i tim očekuju rast prihoda te nastavak pozitivnog poslovanja i povećanje broja pakiranih paketića na četiri milijuna. Rajska, koja se susrela s izazovom radne snage, danas zapošljava 15 Indijaca i 13 Nepalaca pa je radnika ukupno blizu 100.

Direktor Zvonimir Belić kaže da još nisu osjetili utjecaj koronavirusa jer im rajčice sazrijevaju krajem ožujka i početkom travnja. “Pretpostavljamo da će se u Hrvatskoj povećati kupovina domaćih proizvoda pa ćemo se i mi fokusirati na domaće tržište”, zaključuje direktor Belić.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz