U Beogradu je održan 42. Sajam turizma, najveća manifestacija te vrste u regiji, a na sajmu se predstavila hrvatska turistička ponuda, a bio je organizirani i nastup 12 vinara pod okriljem HGK-a na pratećem sajmu vina „BeoWine". Štandove u dvoranama Beogradskog sajma samostalno su imale turističke zajednice Zagreba, Ludbrega i otoka Vira, dok je Makarska nastupila partnerski u okviru štanda vojvođanskog grada Titela.
U Beogradu je u nedjelju završen 42. Sajam turizma, najveća manifestacija te vrste u regiji, a na sajmu se predstavila hrvatska turistička ponuda, a bio je organizirani i nastup 12 vinara pod okriljem HGK-a na pratećem sajmu vina „BeoWine“.
Štandove u dvoranama Beogradskog sajma samostalno su imale turističke zajednice Zagreba, Ludbrega i otoka Vira, dok je Makarska nastupila partnerski u okviru štanda vojvođanskog grada Titela.
Svoju turističku ponudu u četiri dana prikazalo je oko 900 izlagača i suizlagača iz 40 zemalja, uz više od 400 održanih susreta i sastanaka, organiziranih u okviru poslovnog dijela "B to B", organiziranog u suradnji Beogradskog sajma turizma, Gospodarske komore Srbije i Europske mreže poduzetnika.
Uz ponudu brojnih domaćih agencija, na beogradskoj turističkoj smotri je - s obzirom na broj turista u ljetnjoj sezoni - uobičajen nastup turoperatera i agencija iz Grčke, Turske, Egipta, Tunisa, Bugarske i Crne Gore, a ove godine štand je na jednom od udarnih mjesta u središnjoj dvorani beogradskog velesajma zakupila Slovenija, dok su se na zasebnom štandu nudili i aranžmani za nekoliko slovenskih termi.
Glasnogovornik 42. Sajma turizma u Beogradu Dejan Veselinov je naveo podatke Narodne banke Srbije da je Hrvatska na 6. mjestu među top 10 zemalja u kojima srpski turisti, u milijunima eura, ostave najviše novca u izvanpansionskoj potrošnji. Na prvom mjestu je Grčka s 344 milijuna eura, slijede Turska (157), Njemačka (62), Italija (57) i Crna Gora (42), a iza Hrvatske (30) su Slovenija (28), Španjolska (26), te Bugarska i Austrija s 20 milijuna eura.
U beogradskom predstavništvu jedne slovenske turističke agencije koja u ponudi ima hrvatsko primorje kažu da je "tradicionalno velik interes za Istru", a da su traženije desetinacije Korčula, Hvar, Kvarner, Dalmacija.
Hrvatski vinari redoviti su na Međunarodnom sajmu vina „BeoWine“, pratećoj manifestaciji Sajma turizma, a ove godine nastupilo ih je 12 - od Slavonije do Istre - koji su odabrani na natječaju Hrvatske gospodarske komore.
Marko Maras i Roberto Tercolo iz obiteljske vinarije "Terzolo" s porečkog vinogorja zadovoljni su "i sajmom i posjetom", ali i "pozitivnim ocjenama" koje su dobili za svoja vina.
Beogradski sajam turizma 2019. godine je, prema podacima nacionalne turističke asocijacije (YUTA), posjetilo više od 65.000 ljudi, a ove godine očekuje se približno toliko.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz