Kampanja na australskom tržištu za cilj ima promociju i snažnije pozicioniranje Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija, pri čemu će poseban fokus biti na aktivnom i pustolovnom turizmu, prirodnim ljepotama, kao i manje poznatim turističkim destinacijama za goste visoke platežne moći.
Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) i Slovenskoj turističkoj organizaciji odobreno je 100 tisuća eura europskih sredstava za promociju u Australiji, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a. Naime, Europska turistička komisija (ETC) sufinancirati će promotivnu kampanju "Croatia and Slovenia: Full of Ways to Feel and Explore", koja će se provoditi na tržištu Australije do studenog 2020. godine. Vrijednost i ukupni proračun tog zajedničkog projekta hrvatske i slovenske turističke zajednice iznosi 200 tisuća eura, od kojih se 100 tisuća eura odnosi na odobrenu potporu ETC-a.
Kampanja na australskom tržištu za cilj ima promociju i snažnije pozicioniranje Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija, pri čemu će poseban fokus biti na aktivnom i pustolovnom turizmu, prirodnim ljepotama, kao i manje poznatim turističkim destinacijama za goste visoke platežne moći. Također, promovirati će se i bogata kulturno-povijesna baština, eno-gastronomija, kao i drugi turistički atraktivni atributi obiju zemalja, napominju iz HTZ-a, podsjećajući da su lani europska sredstva odobrena za kampanju "Experience Croatia, Feel Slovenia" koja se provodila na kineskom tržištu.
U sklopu kampanje na australskom tržištu bit će organizirane radionice za agente i turoperatore u Sydneyju i Melbourneu, provodit će se aktivnosti oglašavanja u digitalnim medijima, a suradnja će se uspostaviti i s odabranim australskim "influencerima" koji će tijekom proljeća iduće godine posjetiti Hrvatsku i Sloveniju. Također, u suradnji s jednom od vodećih internetskih turističkih agencija na australskom tržištu bit će osmišljena i provedena online kampanja kojom će se kroz dva vala Hrvatska i Slovenija prezentirati za goste koji žele uživati u jedinstvenim i autentičnim iskustvima izvan glavnih dijelova sezone, navode iz HTZ-a.
Dodaju i da su HTZ i Slovenska turistička organizacija financijska sredstva uspješno povukla kroz ETC-ov poziv za sufinanciranje transnacionalnih promotivnih kampanja na dalekim tržištima, a u okviru projekta Destination Europe i nove strategije Horizon 2022. Na taj je poziv pristiglo ukupno 18 prijava, dok je potporu ostvarilo njih 11.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić u izjavi koja se prenosi u priopćenju ističe da je zajednička promocija Hrvatske i Slovenije na dalekim tržištima, a posebice ova koja će biti realizirana na velikom australskom tržištu, jedinstven primjer uspješne suradnje u turističkoj promociji dviju zemalja. Gosti s dalekih tržišta svoja putovanja najčešće realiziraju u razdobljima pred i posezone prilikom kojih posjećuju nekoliko zemalja, pa se upravo iz tog razloga vrlo intenzivno surađuje s kolegama iz Slovenije, kaže Staničić.
Po podacima koje iznosi, s tržišta Australije je tijekom prošle godine u Hrvatskoj ostvareno više od 242 tisuće dolazaka i više od 741 tisuće noćenja.
Direktorica Slovenske turističke organizacije Maja Pak kaže da zajednička prijava i nova odobrena sredstva potvrđuju odličnu suradnju hrvatske i slovenske turističke zajednice na dalekim tržištima, a uvjerena je da će se Hrvatska i Slovenija na australskom tržištu predstaviti kao destinacije jedinstvenih doživljaja i održivog turizma.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz