Na 40. Sajmu turizma FITUR, koji se održava od 22. do 26. siječnja u Madridu, među brojnim izlagačima iz 165 zemalja hrvatski turizam predstavljaju HTZ i desetak drugih izlagača, tvrtki, turističkih zajednica i prijevoznika. U sklopu sajma dodijeljene su i nagrade "Creative Tourism Network", među kojima je onu za kreativno događanje godine osvojilo Svjetsko prvenstvo u branju maslina u općini Postira na otoku Braču.
Španjolci često i rado putuju i otkrivaju nove destinacije, što je prilika koju i Hrvatska treba dodatno iskoristiti, a zbog toga i veličine španjolskog tržišta HTZ planira ponovo otvoriti ured u Madridu, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić iz Madrida sa 40. sajma turizma FITUR koji je otvoren u srijedu.
Taj se najveći sajam turizma u Španjolskoj održava od 22. do 26. siječnja, a među brojnim izlagačima iz 165 zemalja hrvatski turizam predstavljaju Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i desetak drugih izlagača, tvrtki, turističkih zajednica i prijevoznika.
Svi oni sa španjolskog tržišta ove godine očekuju pozitivne trendove, odnosno mogući porast turističkog prometa od oko 10 posto, koliko je bilo i u 2019. godini.
Slično očekuju i španjolski partneri, touroperatori i drugi koji su prvog dana sajma na hrvatskom štandu razgovarali s direktorom HTZ-a Staničićem te ministrom turizma Garijem Cappellijem.
Staničić je iznio i podatak da je lani Hrvatsku posjetilo 315 tisuća turista iz Španjolske, a ostvarili su više od 708 tisuća noćenja, što je rast za 10 posto u odnosu na 2018. godinu.
Ministar Cappelli je s FITUR-a poručio da su Španjolska i Francuska vodeće zemlje za Program za održivi turizam Svjetske turističke organizacije-UNWTO, a koji će se provoditi u suradnji s vladama, destinacijama i turističkim kompanijama kako bi se reducirao utjecaj turizma na okoliš, što je i za Hrvatsku važna pretpostavka vođenja buduće turističke politike.
Iz HTZ-a dodaju i da Španjolci u strane zemlje najčešće putuju avionom te da se iz godine u godinu poboljšava i direktna zrakoplovna povezanost Španjolske s Hrvatskom, posebice u ljetnom redu letenja.
U sklopu sajma FITUR dodijeljene su i nagrade "Creative Tourism Network", među kojima je onu za kreativno događanje godine osvojilo Svjetsko prvenstvo u branju maslina u općini Postira na otoku Braču, koje je održano u listopadu prošle godine.
Hrvatski predstavnici na sajmu FITUR ističu kako je taj sajam važan za predstavljanje i susrete sa španjolskim partnerima, kao i zbog suradnje s predstavnicima južnoameričkih tržišta odnosno agencija.
Dobrim potezom ocjenjuje i najavljeno otvaranje HTZ-ovog ureda u Madridu jer ih za to često pitaju i partneri.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz