BOOT je najveći europski i među većim nautičkim sajmovima u svijetu, koji se od 18. do 26. siječnja održava u njemačkom Dueseldorfu, gdje se ove godine predstavlja više od dvije tisuće izlagača iz 74 zemlje iz svijeta, među kojima je i Hrvatska, sa 42 tvrtke. Neke od nijih izlažu samostalno, a neke na zajedničkom štandu HTZ-a uz sufinanciranje HGK.
Hrvatski izlagači-tvrtke i organizacije koje se bave nautikom, brodogradnjom, turizmom i povezanim poslovima zadovoljni su nastupom na ovogodišnjem sajmu nautike BOOT koji se od 18. do 26. siječnja održava u njemačkom Dueseldorfu, izvijestili su u utorak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).
BOOT je najveći europski i među većim nautičkim sajmovima u svijetu, gdje se ove godine predstavlja više od dvije tisuće izlagača iz 74 zemlje iz svijeta, među kojima je i Hrvatska, sa 42 tvrtke koje su na tom sajmu. Neke od nijih izlažu samostalno, a neke na zajedničkom štandu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) uz sufinanciranje HGK, poput Ilirije-marine Kornati, Ultra sailinga, kampa Šimuni, Angelina Yachtcharter, Bi Village Fažana i druge.
Petu godinu za redom HGK je sa HTZ-om i tvrtkom ACI na štandu HTZ-a na BOOT-u priredio i druženje za oko 250 hrvatskih i stranih partnera, uz promociju hrvatske eno-gastro ponude, odnosno brendiranih vina iz projekta HGK Vina Croatia vina Mosaica te gastronomskih proizvoda.
Iz HGK podsjećaju i na, kako kažu, snagu hrvatskog charter tržišta (iznajmljivanje plovila), dodajući da je Hrvatska "vodeća u svijetu s više od 4.500 plovila, 140 luka nautičkog turizma i s oko 17.000 vezova", pri čemu navode i da su charter nautičari u 2019. potrošili oko 4,8 milijardi kuna, od čega trećinu na druge oblike turizma, od kulturnog do vinskog, gastro i drugog.
Podaci iz sustava eVisitor i eCrew pokazuju da je u 2019. u segmentu nautičkog chartera bilo više od 538 tisuća turista, koji su ostvarili oko 3,5 milijuna noćenja, što su porasti od 11 i 12 posto u odnosna na 2018.
Najviše noćenja u nautičkom charteru bilo je pritom u Splitsko-dalmatinskoj te Zadarskoj i Šibensko-kninskoj županiji, dok je po tržištima na prvom mjestu njemačko, što potvrđuju i pozitivne reakcije s tog tržišta na sajmu BOOT.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz