Respektabilna logistička tvrtka u ovom dijelu Europe

Tvrtka Manšped je iz prijevozničkog biznisa prerasla u respektabilnu logističku tvrtku u ovom dijelu Europe koja je prisutna u 180 svjetskih luka, koja ima vlastite kontejnerske terminale u Rijeci i Zagrebu, a uskoro i u Slavonskom Brodu, vlastitu logističku mrežu skladišta te mnogo dostavnih vozila.

Željko Mandarić, vlasnik i predsjednik Uprave Manšpeda, logističke kompanije iz Kukuljanova kazao je kako je tvrtka iz prijevozničkog biznisa prerasla u respektabilnu logističku tvrtku u ovom dijelu Europe koja je prisutna u čak 180 svjetskih luka, koja ima vlastite kontejnerske terminale u Rijeci i Zagrebu, a uskoro i u Slavonskom Brodu, vlastitu logističku mrežu skladišta te mnogo dostavnih vozila. 

Posebno nam je drago kad možemo izdvojiti neki od naših poslovnih uspjeha, poput prodaje opreme za zimsko održavanje u Montreal u Kanadi, što je veliki uspjeh. Poznati smo i po tome da vrlo uspješno izvozimo i u skandinavske zemlje, koje su vrlo specifične kad je riječ o zimskom održavanju cesta. U 2019. isporučili smo i 75 strojeva za zimsko održavanje prometnica u Norvešku te čak 100 strojeva u Ukrajinu, objasnio je Mandarić.

Mandarić je kazao kako je tvrtki u začecima rada cestovni prijevoz bio primarna i jedina djelatnost, no željeli su tržištu ponuditi uslugu kompletnog logističara. Strani su kupci prije ulaska u EU tražili da im prijevoznik pruža i uslugu carinjenja. Da bi sa stopostotnom sigurnošću stali iza usluge koju nude, otvorili su vlastiti otpremnički ured i kombinacijom usluge cestovnog prijevoza i carinskog posredovanja servisirali kupce iz Hrvatske, ali i srednjoeuropske regije.

Korak po korak, kako su počeli surađivati s kupcima iz daljnjih odredišta kao što su Bliski istok i Južna Amerika, širili su se na druge logističke usluge pa danas imaju vlastitu pomorsku agencijsku mrežu u 180 svjetskih luka, vlastite kontejnerske terminale u Rijeci i Zagrebu, a uskoro i u Slavonskom Brodu, gdje smo koncesionari Luke Slavonski Brod, te svoju logističku mrežu skladišta i dostavnih vozila na razini cijele Hrvatske, istaknuo je Mandarić.

Planiraju otvoriti i kontejnerski terminal u Kopru i Beogradu sa svim logističkim kapacitetima koje imaju i Manšpedovi terminali u Hrvatskoj, kazao je Mandarić, dodajući kako je blizina riječke luke imala ulogu u razvoju, ali više u smislu motivatora koji ih je potaknuo da se postave u poziciju svojih kupaca.

(Privredni vjesnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz