U Brodograđevnoj industriji Split na stroju za rezanje limova započela je obrada čelika za Novogradnju 485. Riječ je o izgradnji broda za krstarenja polarnim područjima ugovorenog za nizozemsku tvrtku Oceanwide Expeditions.
U Brodograđevnoj industriji Split na stroju za rezanje limova započela je obrada čelika za Novogradnju 485. Riječ je o izgradnji broda za krstarenja polarnim područjima ugovorenog za nizozemsku tvrtku Oceanwide Expeditions.
Brod će moći ugostiti 196 putnika smještenih u 85 kabina, o kojima će se brinuti 70 članova posade. Brod će biti na raspolaganju prvim putnicima u kolovozu 2021. godine.
Tomislav Debeljak, predsjednik Uprave Brodosplita, kazao je kako je ovo drugi brod u seriji nakon isporuke Hondiusa koji je, kako je rekao, ponos ovog brodogradilišta. Naglasio je da je nizozemska tvrtka Oceanwide Expeditions na najbolji mogući način iskazala svoje zadovoljstvo kvalitetom rada u Brodosplitu i završetkom izgradnje brodova u ugovorenim rokovima.
"U novome restrukturiranom brodogradilištu s novim softverskim alatima pozicionirali smo se u jednoj nišu gradnje polarnih kruzera klase VI, gdje smo vodeći. Prošli brod smo napravili u roku i u zadanom budžetu što je rezultiralo gradnjom ovoga drugog broda za istog naručitelja. Završetak gradnje predviđen je za artičku sezonu 2021. godine. U planu nam je predati ga čak i nešto ranije. Zarada na ovom brodu trebala bi biti oko deset posto njegove vrijednosti", istaknuo je Tomislav Debeljak. Vrijednost je oba broda više od 100 milijuna eura.
Što se tiče jedrenjaka Flying Clipper, Debeljak je istaknuo da je on već prodan te da je s njegovim naručiteljem Brodosplit u arbitražnom sporu.
Kad je riječ o knjizi narudžbi, Debeljak je kazao da se u njoj nalazi između 14 i 17 brodova i otkrio da je sada intenzivirana aktivnost oko novih ugovaranja.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz