Amodo pobjedio na Zagreb Connectu 2015. i osvojio ulaz u novi britanski startup inkubator

Njegovo rješenje je Amodo Connected Analytics koje već koristi 17 tisuća vozača u Europi i SAD-u, a koji su dosad napravili više od dva milijuna kilometara.

Startup Amodo pobjednik je natjecateljskog dijela konferencije Zagreb Connecta. Njegovo rješenje je Amodo Connected Analytics koje već koristi 17 tisuća vozača u Europi i SAD-u, a koji su dosad napravili više od dva milijuna kilometara.

Gorjan Agačević, direktor startupa Amodo izjavio je da imaju tri klijenta koja već plaćaju za korištenje tog sustava i četiri koji ga testiraju kako bi ga mogli početi komercijalno koristiti. Dodaje da je Amodo Connected Analytics sustav koji s jedne strane analizira vozačevo ponašanje u prometu što su vrijedni podaci osiguravajućim kućama, a s druge aktivno potiče vozača da bude sigurniji i efikasniji.

Mi s Amodo Connected Analyticsom činimo osigurateljski proizvod opipljivijim, zanimljivijim i u konačnici korisnijim, a na ideju smo došli radeći na projektu za Volvo Car Corporation gdje smo se upoznali s konceptom umreženih automobila, kaže Agačević.

Njegov pobjednički tim čine: Hrvoje Bandov, Bruno Blažinč, Nikola Horvat, Ivana Mrazović, Ozren Crnogorac, Vladimir Končar, Damir Plejić i Gorjan Agačević.

Drugoplasirani startup je Smart Lumies iza kojeg stoji zagrebački tročlani tim: Filip Kovačić Popov, Martina Grgić i Fran Stanić. Interaktivne kocke Smart Lumies spajaju Lego, Nintendo i internet u jednome.

Martina Grgić, suosnivačica i operativna direktorica Smart Lumies pojašnjava da djeca u dobi od dvije do sedam godina razviju do 90 posto saznanja o svijetu oko sebe i o odnosima među objektima. Roditelji pak djeci te dobi troše prosječno 15 dolara mjesečno na igračke, koje zatim vrlo brzo djeca zaborave ili bace.

Smart Lumies su drugačije, one su poput igraće konzole gdje nije potreban display za igranje i učenje što znači da su modularne poput Lego kockica, pružaju mogućnost biranja ‘igre’ poput Nintenda, a spajaju virtualnu i fizičku interakciju u novi način igranja, kaže Grgić.

Smart Lumies isprva ciljaju na tržište SAD-a, koje čini 40 posto od 80 milijardi dolara vrijednog svjetskog tržišta igračaka. Njihov segment vrijedi između deset i 20 milijardi dolara i u posljednje četiri godine najbrže raste.

Trećeplasirani je startup GamingBattleGround, platforma koja igračima računalnih igara omogućuje da organiziraju turnire i zarađuju novac na taj način. I prije premijere, ovaj mjesec, platforma je privukla više od 400 korisnika.

Luka Ciganek, direktor GamingBattleGrounda očekuje da će u prvom mjesecu imati više od deset tisuća korisnika. Navodi da je servis pokrenuo u suradnji s pet prijatelja, koji su poput njega, svi zaljubljenici u računalne igre. Tržište za njihov proizvod je vrlo veliko, jer danas samo jedna igra ima i više od 40 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, kaže Ciganek.

Posebnu nagradu osvojio je Tourgent. Startup Tourgent, dobitnik posebno nagrade Grada Zagreba uz inkubaciju i novac dobio je na nagradu i bicikl. Tourgent je softver za upravljanje autobusnim charter poduzećima. Pomaže im organizirati resurse, komunicirati i analizirati profitabilnost. Ovaj startup već ima tri domaća korisnika kojima pojednostavljuje poslovanje prateći vozače, vodiče, ture i vozila.

Matija Matija, direktor Tourgenta kaže da im je konkurencija slaba, a da samo prijevozničko tržište u EU vrijedi 17 milijardi dolara dok u SAD-u je ono još dodatnih šest milijardi dolara. Pojašnjava da je tržište u EU veće zbog turizma i organiziranih turističkih putovanja. No, naglašava da će zbog interesa američkog investitora potražiti i američke klijente.

Mirka Jozić, pročelnica za gospodarstvo, rad i poduzetništvo navodi da su se ukupno prijavila 73 tima od čega je u finale ušlo njih 15 i da čak ni izbor finalista nije bila lagan, a kamo li izbor pobjednika.

(Poslovni dnevnik)

 

Pisane vijesti