25. listopada premašen turistički promet ostvaren u cijeloj prošloj godini

HTZ je izvijestila da je u Hrvatskoj 25. listopada premašen turistički promet ostvaren u cijeloj 2018. godini, odnosno ostvareno je 19,7 milijuna dolazaka i 106,2 milijuna noćenja. U dosadašnjem dijelu godine najviše noćenja ostvareno je s tržišta Njemačke, Hrvatske, Slovenije, Austrije, Poljske, Italije, Češke i Velike Britanije.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u petak je izvijestila da je u Hrvatskoj danas premašen turistički promet ostvaren u cijeloj prošloj godini, odnosno ostvareno je 19,7 milijuna dolazaka i 106,2 milijuna noćenja.

Prema prvim podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je na današnji dan, 25. listopada, ostvareno 19,7 milijuna dolazaka turista ili 5 posto više i ostvareno je 106,2 milijuna noćenja ili 2 posto više, čime je premašen turistički promet ostvaren u cijeloj 2018. godini.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je naglasio kako se s optimizmom ulazi u 2020., koja će također biti zahtjevna, a naš će primarni cilj biti zadržavanje konkurentne pozicije Hrvatske u Europi, ali i daljnje pozicioniranje na novim dalekim tržištima.

U dosadašnjem dijelu godine najviše noćenja ostvareno je s tržišta Njemačke, Hrvatske, Slovenije, Austrije, Poljske, Italije, Češke i Velike Britanije, dok je, gledajući po destinacijama, najviše noćenja ostvareno u Dubrovniku, Rovinju, Poreču, Splitu, Medulinu, Umagu, Viru, Malom Lošinju itd.

Promatrajući rezultate ostvarene po vrsti smještaja, najviše noćenja je ostvareno u objektima u domaćinstvu (38,8 milijuna noćenja), hotelima (24,4 milijuna noćenja) i kampovima
(18,8 milijuna noćenja).

Ministar turizma Gari Cappelli je istaknuo kako je ovaj rezultat dokaz da Vlada ozbiljno pristupa razvoju turizma i promišlja inovativne načine vođenja turističke politike, ali i potvrda sinergijskog djelovanja svih dionika turističkog sustava, javnog i privatnog sektora, a posebice turističkih djelatnika bez kojih premašivanje prošlogodišnjih rezultata u ovoj izazovnoj turističkoj godini ne bi bilo moguće.

(Hina)



 

Vijesti iz medija | Statistički podaci | Hrvatski izvoz