HTZ predstavlja hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvažnijih sajmova za azijsko-pacifičku industriju - ITB Asia, s ciljem jačanja promocije i još boljih rezultata s tih tržišta. Značaj nastupa na ITB Asia posebno se vidi u strukturi zagrebačkih gostiju, jer uz goste iz SAD-a i Njemačke, u samom vrhu dolazaka i noćenja u Zagrebu nalaze se turisti iz Dalekog istoka te Australije.
HTZ predstavlja hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvažnijih sajmova za azijsko-pacifičku industriju - ITB Asia, s ciljem jačanja promocije i još boljih rezultata s tih tržišta, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a. Sajam ITB Asia u Singapuru se održava od 16. do 18. listopada, sa središnjom temom "Hrabre misli, smjeli pokreti".
Sajam je posjetio i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji je poručio da tim nastupom HTZ nastavlja aktivnosti usmjerene na vrlo važno azijsko tržište, s obzirom da azijski turisti pretežno putuju u razdobljima pred i posezone te imaju veliki utjecaj na daljnju afirmaciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije.
"U fokus rada ove godine stavili smo predstavljanje cjelokupne hrvatske turističke ponude na dalekim tržištima poput Australije, SAD-a, Kine, Južne Koreje i Singapura, jer nam je cilj smanjiti ovisnost hrvatskog turizma o tradicionalnim europskim tržištima", kazao je Staničić.
Naglasio je i da je u dosadašnjem dijelu godine s azijskog tržišta ostvaren porast od 10 posto u dolascima i noćenjima u usporedbi s istim lanjskim razdobljem, kao i da se turisti iz Azije u prosjeku odlučuju za dva do tri prekomorska putovanja godišnje, uz jedno daleko putovanje u trajanju od 10 do 21 dan.
Inače, u sklopu prvog dana sajma Staničić je održao sastanke i s Kristianom Brumbyem, direktorom međunarodnih partnerstva OTT-a globalne renomirane online turističke platforme za učenje o turističkim destinacijama koja predstavlja primarni izvor znanja za putničke profesionalce diljem svijeta.
Sastao se i s Gianluigiem Bazziniem, komercijalnim managerom Skyscannera, jednim od najpoznatijih svjetskih turističkih pretraživača zrakoplovnih letova, smještaja, najma automobila, putničkih agencija, koji na mjesečnoj razini broji više od 100 milijuna individualnih posjeta, a razgovarali su o mogućnostima buduće suradnje s obzirom da je Skyscanner od 2016. dio Ctrip-a, najveće agencije u Kini i druge najveće putničke agencije na svijetu.
Uz HTZ, na 12. izdanju ITB Asia od izlagača iz Hrvatske sudjeluje i Turistička zajednica grada Zagreba, čija je direktorica Martina Bienenfeld poručila da na tom sajmu Zagreb nastupa od 2011. i bilježe porast zanimanja za glavnim gradom. Dodaje da se važnost nastupa na ITB Asia vidi i u strukturi zagrebačkih gostiju, u kojoj su, uz one iz SAD-a i Njemačke, u samom vrhu i turisti iz Dalekog istoka te Australije.
Na ITB Asia ove se godine predstavlja više od 1.300 izlagača iz 127 zemalja svijeta, a sajam će posjetiti više od 13.000 profesionalaca u turizmu.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Sajmovi |
Hrvatski izvoz