Brodosplit je prepoznat kao rijetko brodogradilište u svijetu koje je u stanju izgraditi jedan ovako jedinstveni brod od projektiranja, gradnje i opremanja složenom opremom i luksuznim interijerom, koji će zbog svoje duljine od 162 metra ući i u Guinnessovu knjigu rekorda.
Brodograditelji hrvatskog brodogradilišta Brodosplit stvorili su najsofisticiraniji jedrenjak i najsloženiji putnički brod ikad izgrađen. Flying Clipper je, ne samo najveći, nego vjerujem i najljepši, a sa svojim najvećim jedrima i jarbolima vjerojatno i najbrži jedrenjak na svijetu, koji će biti upisan u Guinnessovu knjigu, objavio je Tomislav Debeljak, predsjednik Uprave Brodosplita i DIV grupe.
Brodosplit je prepoznat kao rijetko brodogradilište u svijetu koje je u stanju izgraditi jedan ovako jedinstveni brod od projektiranja, gradnje i opremanja složenom opremom i luksuznim interijerom, koji će zbog svoje duljine od 162 metra ući i u Guinnessovu knjigu rekorda.
Dug je 162 i širok 18,5 metra, nosivosti 2000 tona, ima pet paluba, a na njemu će biti smješteno 450 osoba od čega 300 putnika u 150 luksuznih kabina, te u 74 kabine 150 članova posade. Luksuzno je uređen, ali sa štihom i atmosferom koji podsjeća na stare jedrenjake. Ima prostor za biblioteku i velike salone, od čega se jedan proteže na tri palube. Na jedrenjaku je ugrađena najmodernija navigacijska i komunikacijska oprema, svaka kabina ima internet, telefon, televiziju, glazbu i ostala sredstva zabave, a cijeli brod je pokriven Wi-Fi signalom. Na otvorenim palubama su tri bara i tri bazena, od kojih jedan namijenjen za ronjenje te kuhinja koja se prostire na tri palube. Klimatizacija na brodu je izvedena prema visokim zahtjevima da bi zadovoljila komfor putnika u svim klimatskim uvjetima.
Flying Clipper je, između ostalog, poseban po tome što je isključivo namijenjen za jedrenje, premda ima dva potpuno neovisna motora električne propulzije. Veći ima 2500 kilovat sati, a manji 1700 kilovat sati. S ukupnom snagom od oko 4200 kilovat sati, troši oko dvije tone nafte na sat. Uz rezervoar od 800 tona, motorom će bez punjenja moći prevaliti 400 sati vožnje.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz