Tvrtku Vivatip iz Sesveta izrađuje sve fizičke reklame, izloge, svjetleće reklame, reklame na vozilima, gravirne ploče i slično. Tom djelatnošću pokrivaju mnogo velikih tvrtki i korporacija u Hrvatskoj, a drugom, izradom medalja i pehara, čak i dio Europe.
Tvrtku Vivatip iz Sesveta osnovala je obitelj Vancaš 1995. krenuvši u posao samo s jednom starom gravirkom. U to vrijeme bio je to hazarderski potez, ali vjerovala je u svoj plan i način na koji ga ostvariti. Početak je bio prilično težak. Bez potrebne opreme i strojeva bilo je teško započeti ozbiljan posao, ali krenuli su s izradom pečata. To su bili prvi proizvodi koji su izašli iz Vivatipa, koji danas svoje primarne djelatnosti temelji na fizičkim reklamama u svim oblicima, sportskim nagradama i ostalim grafičkim uslugama.
Kad kažem da izrađujemo sve fizičke reklame, mislim na izloge, svjetleće reklame, reklame na vozilima, gravirne ploče i slično, počinje svoju priču Tomislav Vancaš, direktor tvrtke i druga generacija obitelji Vancaš koja je ostala vezana uz obiteljski posao. Tom djelatnošću, kaže Vancaš, pokrivaju mnogo velikih tvrtki i korporacija u Hrvatskoj, a drugom, izradom medalja i pehara, čak i dio Europe.
S djelatnošću izrade pehara i medalja počeli smo 2003. U to se uz njih ubrajaju i razne sportske plakete, nagrade i trofeji, objašnjava Vancaš, koji smatra da su u toj djelatnosti na putu prema liderskoj poziciji u Hrvatskoj, dodajući i da su nedavno pokrenuli poslovnu liniju namijenjenu tvrtkama i korporacijama za koje izrađuju razne nagrade od pleksiglasa.
Danas je poduzeće, nakon gotovo 25 godina rada, poznato među klijentima i u industriji. Posao obavlja na tri lokacije: dvije su u Sesvetama, gdje je i sjedište, a zapadni dio pokriva poslovnicom u Savskoj ulici u Zagrebu.
Sve je to zaista fantastično u usporedbi s teškim putom mojih roditelja koji su pokrenuli tvrtku. Njihov su se trud i rad isplatili pa se danas možemo pohvaliti s dvadesetero zaposlenika, o čemu su oni tih devedesetih godina mogli samo sanjati, kaže Vancaš.
I, doista, ta mala obiteljska tvrtka iz godine u godinu, sa svakim novim kupljenim strojem ili programom, samo je rasla i proširivala znanje i broj proizvoda, a danas svoje kvalitetne proizvode izvozi i izvan hrvatskih granica.
(Lider)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz