Belje otpremilo prvu pošiljku ABC sira na tržište Južne Koreje

Od ukupne proizvodnje ABC sira čak 52% odlazi na izvoza tržišta pa se ABC sir pozicionirao kao najvažniji izvozni proizvod Belja.


Belje je prošlog tjedna otpremilo svoju prvu pošiljku ABC sira na tržište Južne Koreje. Izvoz je realiziran u sklopu dogovora o poslovnoj suradnji Belja sa Lotte Co., Ltd. Ova multinacionalna korporacija osmi je najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji sa osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini i 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 60.000 zaposlenika.

Poslovna suradnja Belja sa Lotte je dogovorena na sajmu hrane i pića Seoul Food 2015. Južnokorejski partneri koji su se odlučili za uvoz i plasman ABC sira na police svojeg trgovačkog lanca. Povodom novog izvoznog uspjeha Belja, Dalibor Poznić, predsjednik Uprave Belja je izjavio:“ABC svježi krem sir je izvozna perjanica Belja. S našim širokim asortimanom smo prisutni na svim tržištima regije, a u ovoj godini bilježimo i izvrsne izvozne uspjehe na azijskim tržištima među kojima je i tržište Južne Koreje.

Od ukupne proizvodnje ABC sira čak 52% odlazi na izvoza tržišta pa se ABC sir pozicionirao kao najvažniji izvozni proizvod Belja. Osim ovog posljednjeg izvoza u Južnu Koreju, Belje je ove godine napravilo i velik iskorak izvozom ABC sira u Arapske zemlje u koje je dosad izvezeno 100 tona ABC sira.

Međunarodnom izvoznom uspjehu ABC sira svakako su doprinjela brojna međunarodna priznanja kvalitete od kojih se posebno ističu maksimalne tri zvjezdice za kvalitetu ITQI Superior Taste Award koje dodjeljuje Međunarodni Institut za degustaciju i kvalitetu proizvoda (International Taste&Quality Institute (ITQI) iz Brisela. ABC svježi krem sir ove godine obilježava 35 godina tradicije proizvodnje. Od samih početaka proizvodnja je bazirana na domaćem mlijeku s farmi Belja čime se postiže sljedivost proizvodnje i vrhunska kvaliteta proizvoda.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz