Osim proizvodnje u Hrvatskoj tvrtka ima tvornice u Srbiji, Rusiji i Rumunjskoj. Tvrtka stoga želi postati tržišni lider u istočnoj Europi za razvoj i proizvodnju plastičnih autodijelova, preuzimajući pri tome prepoznatljivu ulogu u globalnoj autoindustriji.
Kao moderna tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji autodijelova AD Plastik stalno ulaže u razvojne tehnologije, po čemu je i poznat na tržištu. Tomu pridonosi i vrlo dobar proizvodno-tehnološki portfelj, a u obitelji proizvođača automobila krasi ga ugled pouzdana poduzeća koje je kvalitetan, konkurentan i poželjan partner.
Osim proizvodnje u Hrvatskoj tvrtka ima tvornice u Srbiji, Rusiji i Rumunjskoj, a ključni su kupci s kojima ADP grupa razvija uspješnu poslovnu suradnju, među ostalima, Renault, Nissan, Peugeot, Citroën, Toyota, Ford, Opel, VW, BMW, Dacia, Daimler, VAZ, GM-VAZ, Daewoo, Fiat-Chrysler te Mitsubishi. Tvrtka stoga želi postati tržišni lider u istočnoj Europi za razvoj i proizvodnju plastičnih autodijelova, preuzimajući pri tome prepoznatljivu ulogu u globalnoj autoindustriji.
U posljednje dvije godine proveo je ulaganja vrijedna više od 150 milijuna kuna u svoje tvornice u njegovu slučaju znači maksimalnu potporu za kapitalna ulaganja od 40 posto od uloženih sredstava, koja se većinom omogućava smanjenjem stope poreza na dobit.
(Lider)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz