Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Londonu je u četvrtak predstavila novi koncept promocije hrvatskog turizma za strana tržišta koji uz slogan "Croatia, Full of life".
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Londonu je u četvrtak predstavila novi koncept promocije hrvatskog turizma za strana tržišta koji uz slogan "Croatia, Full of life" (Hrvatska, puna života) i raznolike prateće aktivnosti poručuje da je Hrvatska 'energična mediteranska destinacija koja nudi izniman broj različitih životnih stilova'.
Predstavljanju je uz ministra turizma Darka Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića prisutvovao i premijer Zoran Milanović koji je tom prigodom govorio o važnosti turizma za Hrvatsku i britanskog tržišta.
Sve uzvanike je premijer Milanović podsjetio i da je Hrvatska na malom prostoru puna različitosti i " full' povijesnih događaja. S obzirom da se radi o potpuno novoj komunikacijsko-marketinškoj platformi i novom smjeru promocije te zbog želje da to što jače međunarodno 'odjekne' HTZ je za lansiranje koncepta odabrao London pozvavši 100-ak predstavnika vodećih britanskih medija na 'event' na unajmljeni brod na Temzi istočno od Tower Bridgea. Uz brod je bio postavljen i za tu priliku posebno izrađen umjetni otok s elementima hrvatske prirodne i kulturne baštine koji su uzvanici mogli i obići u manjim grupama.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz