Naše klasje, Glazir, Pan Pek i Tim Zip na sajmu IBA 2015

Hrvatske pekare unazad nekoliko godina značajno ulažu u razvoj proizvoda te se sve više orijentiraju na izvoz.


"Pan Pek izvozi i surađuje s velikim trgovačkim lancima kao što su Kaufland, Lidl i Tesco, međutim najveći svjetski pekarski sajam prilika je za ostvarivanje novih poslovnih kontakata i susreta s postojećim renomiranim kupcima. Ostvarili smo velik broj poslovnih kontakata i nadamo se uspješnom plasmanu naših proizvoda na međunarodno tržište", rekao je direktor tvrtke Pan Pek Ivan Parac, koji na najvećem svjetskom sajmu pekarstva IBA 2015 u Munchenu, koji se održava od 12. do 17. rujna, nastupa drugi put.

Od zadnjeg nastupa proširili su svoj asortiman proizvoda i predstavili  smrznute pekarske proizvode i novi vizualni identitet.

Uz svoje standardne proizvode, jedan od najvećih hrvatskih proizvođača svježe tjestenine i smjesa u pekarstvu - Naše klasje, predstavilo je bezglutensku svježu tjesteninu jer kako kaže direktor tvrtke i predsjednik Grupacije proizvođača tjestenine pri HGK Zoran Šimunić "funkcionalna i zdrava hrana budućnost su prehrane stoga naša razmišljanja i idu u smjeru inovativnih rješenja u proizvodnji hrane".

Međunarodni sajam pekarstva IBA 2015 održava se svake tri godine i okuplja najznačajnije tvrtke iz sektora pekarstva od 1949. godine.

Na ovogodišnjem sajmu nastupa 1200 tvrtki iz cijelog svijeta i očekuje se više od 70 tisuća posjetitelja, a hrvatski proizvođači u organizaciji Hrvatske gospodarske komore nastupaju na zajedničkome štandu izložbene površine 150 četvornih metara po treći put.

Tvrtka Glazir već je godinama vodeći proizvođač punila u pekarstvu, a značajan iskorak na međunarodnom tržištu ostvarila je nakon otvaranja novog modernog postrojenja za proizvodnju  pekarskih punila od voća kojeg je financirala iz europskih fondova.

Na sajmu  se predstavljaju najnoviji trendovi, inovacije i tehnologija za pekarstvo, proizvodnju tjestenine i slastičarstvo.

Štand Hrvatske gospodarske komore posjetili su brojni poslovni partneri iz cijelog svijeta.

Hrvatske pekare unazad nekoliko godina značajno su ulagale u razvoj proizvoda te proširile asortiman. Osobito je napravljen značajan iskorak u proizvodnji zamrznutih pekarskih proizvoda te se tvrtke sve više orijentiraju na izvoz.

"Hrvatske su tvrtke posljednjih godina dostigle najveće standarde po pitanju kvalitete i razvoja proizvoda. Ulaganjem u nove kapacitete proizvodnje stvoreni su preduvjeti za povećanje izvoza pekarskih proizvoda te su pekarske tvrtke sve više izvozno orijentirane i spremne za osvajanje novih tržišta. Najveći svjetski sajam pekarstva IBA idealna je prilika za predstavljanje, novih proizvoda, susreta s poslovnim partnerima i sklapanje novih izvoznih poslova u sektoru pekarstva", rekao je Dražen Miloloža iz HGK.

(Privredni vijesnik)
 
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz