HTZ je najavila da će 12 stranih novinara, blogera i youtubera iz osam zemalja od 7. do 11. rujna u šibenskom arhipelagu istraživati nautičku ponudu s ciljem promocije Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u srijedu je najavila da će 12 stranih novinara, blogera i youtubera iz osam zemalja od 7. do 11. rujna u šibenskom arhipelagu istraživati nautičku ponudu s ciljem promocije Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.
Novinari, blogeri i youtuberi dolaze iz Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Švedske, Norveške, Mađarske, Švicarske i Japana.
Iz HTZ-a ističu da je riječ je o poznatim ljudima koji imaju velik broj pratitelja i čitatelja, među kojima je primjerice i novinarka Eleanor Rudd, suradnica britanskog portala Metro.co.uk kojeg mjesečno prati više od 54 milijuna čitatelja. Doći će i francuski novinar i fotograf Gregory Gerault, koji svoja iskustva prenijeti u reportaži u dnevnim novinama Le Télégramme i magazinu Le Monde du Camping-Car, dok je među youtuberima Amerikanac s britanskom adresom Evan Edinger, koji na YouTube kanalima posvećenim općim temama i putovanjima ima gotovo 700 tisuća pratitelja.
HTZ taj studijski posjet organizira u sklopu projekta "Croatia, Full of Islands to Discover", kojim treću godinu za redom promovira nautiku kao turistički proizvod, navodi u priopćenju direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Program putovanja stranih novinara uključuje obilazak nacionalnih parkova Krka i Kornati, otoka Murtera, grada Šibenika i Prvić luke, a u sklopu obilaska pojedinih lokacija bit će predstavljeni i atraktivni lokaliteti, običaji i gastronomska ponuda tog dijela Hrvatske. Od njih se očekuju objave reportaža u novinama i magazinima, na blogovima te društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter i YouTube.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz