Papir iz Preloga svjetski je brend, 95 posto proizvodnje ide u izvoz

Tvrtka Kaspar papir je prisutna na vodećim svjetskim sajmovima industrije digitalnog tiska. Ove su godine izlagali u Njemačkoj, Francuskoj, Španjolskoj i pripremaju se za Meksiko i SAD. U Aziji imaju ured u Singapuru zadužen za tržišta Azije, Pacifika i Amerike, dok u Sloveniji proizvode bazne sirovine koje se dalje dovršavaju u Prelogu.

Tvrtka Kaspar papir u proizvodnom pogonu u Prelogu od 2010. proizvodi specifičan proizvod - sublimacijski papir koji se koristi za prijenos transfer boje na razne medije.

Jedini su proizvođač te vrste papira u Hrvatskoj. Njihova je ekspertiza proizvodnja za prijenos na poliesterske tkanine; marketinške, modne, sportske, primjerice sportski dresovi, te za opremanje interijera, zatim zastave, razni plakati i slike. Međutim, primjena je znatno šira, na krute materijale, namještaj, skije i metalne površine, a iz godine u godinu raste.

Direktor tvrtke Davor Belić je naglasio kako su prošle godine uprihodili više od 50 milijuna kuna na tržištima diljem svijeta, a ove je njihov plan nastaviti dvocifreni rast što im je dosad, kaže, polazilo za rukom. U Hrvatskoj surađuju s nekoliko kupaca, dok je većina proizvodnje namijenjena izvozu, i to više od 95 posto.

Tvrtka je prisutna i na vodećim svjetskim sajmovima industrije digitalnog tiska, zato teže otvaranju novih tržišta iz godine u godinu.  "Ove godine izlagali smo u Njemačkoj, Francuskoj, Španjolskoj i pripremamo se za Meksiko krajem kolovoza, a u listopadu smo u SAD-u na sajmu u Dallasu.

U Aziji imamo ured u Singapuru zadužen za tržišta Azije, Pacifika i Amerike, dok u Sloveniji proizvodimo bazne sirovine koje se dalje dovršavaju u Prelogu", navodi Belić. U Prelogu posluju na oko 3000 četvornih metara gdje je operativno logistički centar i gdje svoj finalni proizvod pripremaju za distribuciju po cijelom svijetu. 

U tvrtki je zaposleno 35 ljudi, a Belić se nada da će ta brojka do kraja 2020. godine dodatno porasti.  Projekt pod nazivom Jačanje poduzeća Kaspar papir kroz nastupe na inozemnim sajmovima vrijedan je 1,1 milijun kuna, a tvrtka je za njega dobila 895.000 kuna bespovratnih EU sredstava. 

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz