Interes za turističkom Hrvatskom u Sydneyu iznad svih očekivanja

Australski touroperatori i agenti u Sydneyju su na predstavljanju hrvatske turističke ponude pokazali velik interes za suradnju s hrvatskim partnerima. Na radionici su sudjelovala 82 australska agenta i njihovi brojni touroperatori.

Australski touroperatori i agenti u Sydneyju su na predstavljanju hrvatske turističke ponude pokazali velik interes za suradnju s hrvatskim partnerima, koji je premašio sva očekivanja, poručio je iz Sydneyja direktor HTZ-a Kristjan Staničić nakon održane radionice u tom australskom gradu.

Radionica hrvatskih i australskih turističkih predstavnika u Sydneyju je održana u sklopu ovotjednog prvog velikog predstavljanja hrvatskog turizma u Australiji, na kojemu osim HTZ-a sudjeluje i nekoliko turističkih zajednica i tvrtki iz Hrvatske, ukupno njih 11, u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom "Experience Croatia, Feel Slovenia". Na radionici su, kako su izvijestili u četvrtak iz HTZ-a, sudjelovala 82 australska agenta i njihovi brojni touroperatori.

Stančić je naglasio kako je HTZ-u ove godine u fokusu pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije.

Veliko zanimanje Australaca potvrdio je i izvršni direktor Sun Island Toursa Paul Polyviou, pohvalivši se da su ove godine izdali posebnu brošuru posvećeno isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom, kao i da interes u toj zemlji za putovanjima u Hrvatsku iz godine u godinu raste.

Među domaćima na radionici je sudjelovala i direktorica Turističke zajednice grad Zagreba Martina Bienenfeld, koja je Australiju ocijenila izuzetno bitnim tržištem za Zagreb, budući da njihovi turisti ostaju duže u destinaciji i za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama.

Luka Olivari, predstavnik Rijeke - Europske prijestolnice kulture 2020. istaknuo je pak da je i Rijeka izvrsno prihvaćena od australskih putničkih agenata, koji se dosta zanimaju za umjetnost, obrazovanje i pop-kulturu u Hrvatskoj, u čemu im Rijeka stvarno ima što ponuditi.

Završetak promocije hrvatske turističke ponude u Australiji bit će u petak 5. srpnja u Sydneyju pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazinea, Marie Claire, Gourmet Traveller, Travel Weekly Australia, SBS, Harper's Bazaar, Travel Tolk, KarryOn, Escape, Luxury Travel Magazine i drugih.

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz