Debitantska prezentacija hrvatskog turizma u Australiji

Ekipa Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predvođena direktorom Kristjanom Staničićem, zajedno s turističkim zajednicama i agencijama iz Hrvatske te partnerima iz Slovenije u petak, 28. lipnja, kreće na put u Australiju. Tamo će se početkom srpnja prvi put organizirati predstavljanje hrvatske turističke ponude kroz niz susreta i poslovnih radionica s partnerima na ovom dalekom i vrlo privlačnom emitivnom tržištu, koje je za Hrvatsku već pokazalo velik interes.

Ekipa Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predvođena direktorom Kristjanom Staničićem, zajedno s turističkim zajednicama i agencijama iz Hrvatske te partnerima iz Slovenije u petak, 28. lipnja, kreće na put u Australiju. Tamo će se početkom srpnja prvi put organizirati predstavljanje hrvatske turističke ponude kroz niz susreta i poslovnih radionica s partnerima na ovom dalekom i vrlo privlačnom emitivnom tržištu, koje je za Hrvatsku već pokazalo velik interes, potvrdili su nam iz HTZ-a.
 
"Predstavljanje Hrvatske te poslovne radionice održat će se 2. srpnja u Melbourneu te 4. srpnja u Sydneyju. Najavilo nam se za sada preko 50 partnera po svakoj prezentaciji, što je iznimno velik odaziv australskih turističkih partnera i to nas posebno veseli. Predstavljanje radimo u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, jer je praksa da se na dalekim tržištima poput Kine ili Južne Koreje promoviramo zajedno", pojasnili su nam iz HTZ-a.
 
U Sydneyu će se dodatno održati i susret s petnaestak predstavnika australskih medija, a na radionicama će biti prisutni i hrvatski generalni konzuli iz Melbournea i Sydneyja. S ovog tržišta tijekom prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno oko 243 tisuće dolazaka s više od 745.000 noćenja, što predstavlja rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu, no i dalje australski gosti i dalje čine tek 1,2 posto ukupnog broja turista koji su posjetili RH lani. Najviše posjećuju regiju Splita, Dubrovnika i Zagreba, gdje se ostvari gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj, a od smještajnih kapaciteta preferiraju privatni smještaj, a potom hotelski. Za Hrvatsku im ne treba viza.  Inače, Australci glase za vrlo aktivne i ležerne goste visoke platežne moći, vole more i morske aktivnosti, ali i šoping i obilazak prirodnih atrakcija.
 
U Europi se na odmoru zadržavaju i više od mjesec dana, i često obilaze nekoliko destinacija, odnosno zemalja. Odmor rezerviraju 3-6 mjeseci ranije, a na putovanjima troše između 3500 i 4000 dolara. Uzevši u obzir da se prezentacije organiziraju prvi put u povijesti, poziv za sudjelovanje na radionicama HTZ je uputio svim partnerima s kojima surađuju na sajamskim nastupima i radionicama, ali i svim onim subjektima koji prepoznaju potencijale na tržištu Australije.  Na radionicama će biti prisutna 11 hrvatska i 4 slovenska partnera, a na popisu su turističke zajednice Zagreba, Dubrovačko-neretvanske županije i Dubrovnika, grad Rijeka, Croatia Airlines, agencije Katarina Line, Atlas, Navigare Yachting, Aronda Adriana Travel i Olivari, ali i Poliklinika Bagatin.
 
Tržište Australije izuzetno je bitno za Zagreb jer se radi o gostima koji se duže zadržavaju od prosjeka, i Zagreb im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Iz TZ-a ističu kako im ovo nije prvi nastup na tržištu Australije, jer su prateći porast dolazaka i noćenja 2017. godine odlučili prvi put samostalno nastupiti na sajmu The Travel Industry Exhibition & Conference, a održali su i tri prezentacije zagrebačke turističke ponude.
 
(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz