Za prvo polugodište ove godine znatno je povećan izvoz u SAD, Australiju, Saudijsku Arabiju, Švedsku, Sloveniju i Srbiju.
Najpoznatiji premium proizvod konditorskog lidera u regiji lani je uglavnom išao u izvoz od SAD-a do Australije – čak 64% ukupne proizvodnje. No kako je to, prema riječima M. Vidaković, bogomdani proizvod s daleko većim potencijalom nego se mislilo do sada, daljnji planovi obuhvaćaju i nova tržišta i ekskluzivne ugovore o kojima se trenutačno pregovara i sigurno će biti udarni artikl.
Uprava je u izvještaju za prvo polugodište ove godine izvijestila i o znatnom povećanju izvoza u SAD, Australiju, Saudijsku Arabiju, Švedsku, Sloveniju i Srbiju na 90,5 milijuna kuna.
Da novi vjetrovi pušu u Krašu, dokaz je i najnovija suradnja s McDonald'som, u koji su kroz sladoled McFlurry ušle i jedan od najprodavanijih Kraševih proizvoda – napolitanke. Čak 35% ukupne proizvodnje napolitanki završava u izvozu, od čega samo u Saudijsku Arabiju, gdje su neprijeporni lider, više od 4 milijuna kilograma, a tu su još i tržišta Cefte, Slovenije, SAD-a, Australije.
(Večernji list)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz