Infobipu nagrada za najboljeg pružatelja aplikacijskih usluga A2P u svijetu

Jedna od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj Infobip proglašena je najboljim pružateljem aplikacijskih usluga A2P  na svijetu prema ocjenama 350 telekoma iz svijeta i 265 vodećih kompanija u godišnjem izvještaju konzultantske kuće Roaming Consulting Company-ROCCO.

Jedna od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj Infobip proglašena je najboljim pružateljem aplikacijskih usluga A2P  na svijetu prema ocjenama 350 telekoma iz svijeta i 265 vodećih kompanija u godišnjem izvještaju konzultantske kuće Roaming Consulting Company-ROCCO, izvijestili su u četvrtak iz Infobipa.

Slijedom takvih ocjena Infobipu je sinoć u Londonu na svečanosti ROCCO-a dodijeljena i nagrada "ROCCO Awards", što je ujedno i treća godina za redom da osvajaju prvo mjesto prema ocjenama mobilnih operatora, ali i prvi puta za A2P (application-to-person) usluge slijedom novog istraživanja u "Enterprise" kategoriji, u kojoj su vodeće svjetske kompanije iz različitih industrijskih sektora ocjenjivali pružatelje tih usluga.

Predsjednik Uprave Infobipa Silvio Kutić je naglasio kako je Infobip povezan s više od 600 operatora diljem svijeta, kao i što nastavljaju s poslovanjem s fokusom na korisničko iskustvo i kreiranje novih tehnoloških rješenja koje mijenjaju svijet komunikacija, a koja uključuju najmoderniju tehnologiju poput AI-a, IoT-a, RCS-a i dr.

Iz te tvrtke napominju i da u istraživanju ROCCO-a sudjeluju vodeći svjetski operatori i kompanije koji ocjenjuju pružatelje usluga u više od 35 kategorija, uz ostale i izvrsnost proizvoda i usluga, kvalitetu, tehničku stručnost, vrijednost za novac, kvalitetu Službe za korisnike, pouzdanost i transparentnost kompanije.

Infobip je počeo raditi kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri, a danas, nakon deset godina iskustva u industriji, globalno posluju i zapošljavaju više od 1.600 ljudi kroz 62 ureda na šest kontinenata. Za takav uspjeh kažu da je zaslužna njihova komunikacijska platforma i usluge koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja.

Samo u 2018. njihove usluge i servise je koristilo dvije trećine svjetske populacije ili oko 4,7 milijardi ljudi, a ukupno surađuju sa više od 300.000 klijenata u svijetu, od najvećih chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera i Telegrama do brendova poput Virgin Megastorea, Strave, Ubera, Zendeska, Taxifya i drugih.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz