Zadnjih godina tvrtka Stanić grupa se sve više orijentirala na daleka tržišta, jer je izvoz izrazito važan u njihovom poslovnom planu. Danas je, više nego ikad, jasno kako ozbiljne proizvodne kompanije moraju razmišljati o globalnom tržištu. Lokalno tržište je i dalje prioritet, ali Juicy ima ogroman potencijal i u drugim zemljama zbog vrhunske kvalitete tih proizvoda.
U 35 godina postojanja Stanić grupa izrasla je iz skromnog obiteljskog biznisa u ozbiljnog "igrača" koji, nakon zauzimanja regionalnog tržišta, što proizvodnjom, a što distribucijom drugih brendova, sve značajniju poziciju igra i na dalekim tržištima.
Govoreći o tome koliko je brend Juicy danas važan za Stanić grupu, g. Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe je naglasio kako se grupa danas sastoji od 10 različitih tvrtki koje djeluju na području proizvodnje, distribucije te prodaje alkoholnih i bezalkoholnih pića, tehničke robe i duhana, a tvrtke u sklopu grupacije su u dugogodišnjem su poslovnom i partnerskom odnosu s vodećim svjetskim kompanijama kao što su Heineken, Philip Morris, Diageo, LG, Philips, Sony...
Gledajući danas, Juicy je perjanica Stanić Grupe, u posljednjih pet godina koliko upravljamo brendom putem naše tvrtke Stanić Beverages, Juicy je doživio snažan rast na različitim područjima. Otvorili smo novu tvornicu za proizvodnju bezalkoholnih napitaka u Kreševu vrijednu 12 milijun eura, proširili smo asortiman te osnažili prisutnost na izvoznim tržištima, kazao je g. Stanić.
Zadnjih godina tvrtka se sve više orijentirala na daleka tržišta, jer je izvoz izrazito važan u njihovom poslovnom planu. Danas je, više nego ikad, jasno kako ozbiljne proizvodne kompanije moraju razmišljati o globalnom tržištu, istaknuo je g. Stanić, dodajući kako je lokalno tržište i dalje prioritet, ali Juicy ima ogroman potencijal i u drugim zemljama zbog vrhunske kvalitete tih proizvoda.
Zadnjih godina otvoreno je tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata, Saudijske Arabije i cijele MENA regije (Bliski istok i Sjeverna Afrika) zato što su se upravo ona pokazala kao vrlo lukrativna za branšu, naglasio je g. Stanić. Naime, konzumacija sokova je u MENA regiji izrazito velika, po glavi stanovnika iznosi više od 100 litara godišnje, dok u Hrvatskoj i Europi po glavi stanovnika iznosi cca 25 litara godišnje. Razlog djelomično leži u činjenici da u navedenim zemljama alkohol nije dobrodošao u svim prilikama i na svim mjestima, a i djelomično zbog toga što su vremenski uvjeti takvi da ljudi piju znatno više tekućine, nego, primjerice, u zemljama gdje je hladnija klima.
Trenutno su Juicy proizvodi dostupni u Ujedinjenim Arapskim Emiratima u maloprodajnom lancu Carrefour, koji ima 45% tamošnjeg tržišta, te u HoReCa kanalu (Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto's i Dubai Creek Golf & Yacht Club). Uz Dubai, Juicy je prisutan i u Omanu, Saudijskoj Arabiji i Libiji.
Tvrtka je uspjela u 2018. godini, isključivo na osnovi kvalitete soka, potpisati ugovor s jednim od najvećih maloprodajnih lanaca u Njemačkoj - REWE - te su od ožujka ove godine započeli s ulistavanjima. Vjeruju kako će do kraja ove godine imati kvalitetno pokriveno tržište. Cijeli proces je ispregovarala njiova tvrtka STC GmbH Njemačka, članica Grupacije već 20 godina. U svakom slučaju, planovi su im i dalje jačati izvoznu strategiju, širiti asortiman branda i zadržati vodeće pozicije u regiji, kazao je g. Stanić.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz