Autobusi i tramvaji u velikim europskim gradovima oslikani motivima Hrvatske

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi veliko vanjsko oglašavanje na devet ključnih emitivnih tržišta, poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije, pa  tramvaji, autobusi i trolejbusi u javnom prijevozu brojnih europskih gradova na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi veliko vanjsko oglašavanje na devet ključnih emitivnih tržišta pa  tramvaji, autobusi i trolejbusi u javnom prijevozu brojnih europskih gradova na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a

"HTZ provodi veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije. Tramvaji, autobusi i trolejbusi, odnosno javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske", navodi se u priopćenju.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić objašnjava da je veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini. 

"Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista", ističe Staničić, dodajući kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.

Iz HTZ-a su ujedno priopćili da su pokrenuli i milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma, a koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam.

Oglašavanje se provodi u dva vala, odnosno u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.

"Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +16 koji je nedavno održan u Dubrovniku", ističe Staničić u priopćenju.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz