Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je da je uspostavila suradnju s jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, BBC-jem, a koja uz ostalo uključuje produkciju tri jednominutna videa koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju te aktivnosti oglašavanja na online BBC platformana.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je u četvrtak da je uspostavila suradnju s jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, BBC-jem, a koja uz ostalo uključuje produkciju tri jednominutna videa koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju te aktivnosti oglašavanja na online BBC platformana.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je suradnja HTZ-a i BBC-a jedan od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma.
Iz HTZ-a ističu i da je snimateljska ekipa BBC-a tijekom boravka u Hrvatskoj obišla Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu, ponudu aktivnog turizma te ostale zanimljivosti i turistički atraktivne lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije "Igra prijestolja".
Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj.
Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.
Iz HTZ-a u priopćenju iznose i podatke kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz