U tri godine Hangar18 do 100 trgovina u Europi

Tvrtka Hangar18 iz Koprivnice, koja je razvila vlastiti brend mobitela NOA, nakon Irske u planu imaju otvoriti trgovine u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj i Španjolskoj, a nisu zaboravili niti na istočna tržišta. U Hrvatskoj imaju 15 vlastitih maloprodajnih mjesta u kojima prodaju razne brendove ICT opreme. Odnedavno mogu izravno izvoziti u Rusiju, kao treća tvrtka iz Hrvatske, što otvara prilike i u Azerbejdžanu i Kazahstanu.

Tvrtka Hangar18 iz Koprivnice, koja je razvila vlastiti brend mobitela NOA, koji je po tržišnom udjelu na domaćem terenu odmah iza Samsunga i Applea, otvorila je prvu vlastitu NOA trgovinu. Prvi brend dućan tvrtka je otvorila u Dublinu uz najavu da ih u Irskoj planira imati 15. Dodatno, u iduće tri godine Hangar18 kani otvoriti ukupno sto vlastitih NOA trgovina u zapadnoj Europi.

Mario Pintar, voditelj marketinga tvrtke Hangar18 kaže da su promijenili pristup u razvoju prodajne mreže. Na istočnim tržištima, izuzev Hrvatske, a gdje su bili dosad, tvrtka posluje preko distributera, dok na zapadu želi biti u izravnom kontaktu s kupcima. "Kupci u istočnoj Europi kupuju u pravilu mobitele do 150 eura, dok na zapadu, zbog bolje kupovne moći, kupuju mnogo skuplje uređaje pa vidimo veći prostor za rast", pojašnjava odluku Pintar. Dodaje da su u širenje krenuli prije godinu dana, a da intenzivno na njemu rade posljednjih šest mjeseci.

Koliko su uložili, kao i koliko planiraju uložiti u daljnje širenje, nije želio komentirati. Prema podacima Poslovne Hrvatske, tvrtka Hangar18 je od 2013. do 2017. narasla s 24,2 na 137 milijuna kuna prihoda, izvoz joj je skočio na 66,7 milijuna kuna, a neto dobit je porasla s 1,3 na 4,8 milijuna kuna. Mario Pintar navodi da u Irskoj već imaju i skladište te da su zaposlili prve radnike. Navodi da će u prosjeku trebati tri do četiri zaposlenika po trgovini, potencijalno i više, čak i u prodaji i menadžmentu.

Pintar je pojasnio kako u Dublinu već duže vrijeme živi kolegica Tihana Magdić pa su zato krenuli iz Irske. Pojašnjava da će se na zapadu natjecati u B kategoriji brendova, ali kao prvi izbor onih koji umjesto A brendova žele Best Buy mobitel. 

Dodaje da nakon Irske u planu imaju otvoriti trgovine u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj i Španjolskoj. No, dodaje da nisu zaboravili niti na istočna tržišta. U Hrvatskoj, primjerice, imaju 15 vlastitih maloprodajnih mjesta u kojima prodaju razne brendove ICT opreme. Odnedavno mogu izravno izvoziti u Rusiju, kao treća tvrtka iz Hrvatske, što otvara prilike i u Azerbejdžanu i Kazahstanu.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz