Žito grupa krenula u izvoznu ofenzivu sa suhomesnatim proizvodima

Žito grupa od početka ove godine izvozi svoje suhomesnate proizvode u Poljsku. Do sada su uspjeli ugovoriti plasmane svojih suhomesnatih proizvoda na tržišta Italije, Mađarske i Švedske te susjednih zemalja. Tržište cijele Europe je njihovo glavno odredište, udio izvoza na razini Žito grupe iznosi 50 posto i planiraju ga povećati na 85 posto ponajviše zahvaljujući svojim suhomesnatim proizvodima.

Žito grupa od početka ove godine izvozi svoje suhomesnate proizvode u Poljsku zahvaljujući ugovoru potpisanom s jednim velikim trgovačkim lancem. U tvrtki nisu htjeli reći o kojem je lancu riječ, kao ni koja je količina proizvoda izvezena, ali napominju da je to samo nastavak njihove izvozne kampanje koja je aktivnije počela sredinom prošle godine.

Do sada su uspjeli ugovoriti plasmane svojih suhomesnatih proizvoda na tržišta Italije, Mađarske i Švedske te susjednih zemalja, ali ne žele govoriti o količinama s obzirom na to da su tek počeli ozbiljnije izvoziti. Vlasnik i predsjednik Uprave Žito grupe Marko Pipunić optimistično gleda na nastavak izvozne kampanje i napominje da su im u sljedećem fokusu tržišta regije DACH (Njemačka, Austrija i Švicarska) te zemlje Beneluxa.

Stoga smo u tu svrhu osnovali poduzeće Žito GmbH sa sjedištem u Münchenu, odakle ćemo razvijati ciljana tržišta, kaže Pipunić.

Kako poručuju iz ove kompanije, tržište cijele Europe njihovo je glavno odredište, udio izvoza na razini Žito grupe iznosi 50 posto i planiraju ga povećati na 85 posto ponajviše zahvaljujući svojim suhomesnatim proizvodima.Iako imaju vrlo dobru suradnju s distributerima, najnovije iskustvo iz Poljske u kojoj direktno plasiraju robu velikom trgovačkom lancu pokazalo je sve prednosti suradnje s njima pa će i ubuduće nastojati, pogotovo u zemljama u kojima tek planiraju veći izvoz, ugovoriti poslove s trgovačkim lancima. Poljski trgovački lanac pomogao im je ne samo zbog direktnog plasmana nego i zbog toga što ima svoje trgovine u drugim zemljama, što u Žitu planiraju iskoristiti.

Što se pak tiče susjednih zemalja, ondje već imaju dobro razvijenu distributivnu mrežu, a u Hrvatskoj su ušli u sve domaće trgovačke lance, pa čak i manje grupacije te njihove proizvode naručuje 150 kupaca u kanalu HoReCa.

Surađujemo sa svim velikim hotelskim lancima jer je velika potražnja kanala HoReCa za domaćim proizvodima, a Žito je jedna od kompanija koje mogu poštovati rokove isporuke i količine takve robe, pogotovo u turističkoj sezoni kad svaki dan traže isporuku većih količina, objašnjava Pipunić.

Žito grupa na godinu plasira 5200 tona trajnog mesa i salama te 150 tisuća pršuta i za dvije je godine, kažu u njoj, osvojila 15 posto tržišta pršuta, ali napominju da uskoro očekuju udio od 20 posto.

(Lider)
 
 

Pisane vijesti