Od garaže u Dubravi do Ubera i Deutsche Telekoma

Tvrtka Etranet ima specijalizirani centralni servis te urede u nekoliko hrvatskih gradova. Kako se posao razvijao, širilo se poslovanje u nekoliko različitih smjerova te su se otvorile nove tvrtke u Hrvatskoj, Sloveniji i Češkoj.

Kada se prije dvadesetak godina Zagrepčanin Damir Lesničar počeo baviti servisiranjem uređaja za kartično plaćanje (EFTPOS) u roditeljskoj garaži u Dubravi, nije ni u najoptimističnijim vizijama mogao zamisliti da će njegova tvrtka Etranet danas zapošljavati 50-ak ljudi koji u Hrvatskoj i inozemstvu ostvaruju oko 30 milijuna kuna prihoda godišnje s partnerima poput svih hrvatskih banaka, Deutsche Telekoma i Ubera.

Dodaje da kako se s vremenom povećao broj banaka, odnosno uređaja pa tako i teritorij koji je pokrivao, te je zaposlio je prve djelatnike. Uskoro se posao proširio i na druge klijente, osim banaka te danas ima 20-ak terenskih djelatnika koji na lokacijama klijenata održavaju oko 25.000 POS/POI uređaja i to na području cijele Hrvatske, uključujući otoke.

Tvrtka Etranet ima specijalizirani centralni servis te urede u nekoliko hrvatskih gradova. Kako se posao razvijao, širilo se poslovanje u nekoliko različitih smjerova te su se otvorile nove tvrtke u Hrvatskoj, Sloveniji i Češkoj.

„Jedan od većih klijenata danas nam je Hrvatski Telekom, odnosno Deutsche Telekom. Za njih radimo Mini fiskalnu blagajnu na Ingenico EFTPOS uređajima, te ticketing rješenja za autobusne prijevoznike. U Hrvatskoj imam uspješan startup BILLY. Osnovan je 2017., a bavi aw blagajničkim rješenjima i nedavno je postao službeni Uberov dobavljač softverskih usluga za Invoicing, te usluge trenutno pružamo u Rumunjskoj i Češkoj“, ističe Lesničar.

Danas osim na lokalnim uslugama, naglasak stavljaju na razvoj vlastitih rješenja, ali su i dalje prvenstveno orijentirani na platnu industriju iako sve više razvijaju i plasiraju tzv. vertical market rješenja na POS odnosno POI uređajima, bazirana na Cloud tehnologijama.

Tvrdi da od početka poslovanja konstantno i stabilno rastu. Šire se po zemljama regije te imaju tvrtke kćeri u Hrvatskoj, Sloveniji i Češkoj.

Iako dosad nisu koristili Europske fondove za svoj razvoj, u narednom razdoblju se ipak planiraju okrenuti i tom izvoru. Država bi u svakom slučaju trebala olakšati procedure natječajne dokumentacije i podnošenja prijava, te poboljšati kriterije odlučivanja. Vjerujem da bi ta priča onda i puno bolje funkcionirala, zaključuje osnivač i direktor Etraneta.

(Poslovni dnevnik)



Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz