ITB: Intenzivnije predstavljanje hrvatskih regija i nagrade za promotivne filmove

Na svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu Rijeka je predstavila prvi promotivni film za europsku prijestolnicu kulture 2020., otok Hvar je najavio marketinško ujedinjavanje turističkih zajednica, Slavonija se jače uključila u projekt turističke valorizacija Dunava, a Ličko-senjska i Dubrovačko-neretvanska županija dobile su nagrade za najbolje regionalne turističke filmove.

Na svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu Rijeka je u četvrtak predstavila prvi promotivni film za europsku prijestolnicu kulture 2020., otok Hvar je najavio marketinško ujedinjavanje turističkih zajednica, Slavonija se jače uključila u projekt turističke valorizacija Dunava, a Ličko-senjska i Dubrovačko-neretvanska županija dobile su nagrade za najbolje regionalne turističke filmove.

Jače predstavljanje hrvatskih regija i turističkih klastera na ITB-u, a tu su još i Zadar i Zadarska županija te Kvarner i Istra, rezultat je njihovih nastojanja da uz turističku ponudu skrenu pažnju i na posebne oblike ponude vezane za kulturu, prirodu, gradski turizam i druge oblike, uz potporu Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Najavljujući marketinško ujedinjavanje turističkih zajednica otoka Hvara za brendiranje i promociju otoka kao jedinstvene destinacije, državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina, župan splitsko-dalmatinski Blaženko Boban te gradonačelnik Hvara Rikardo Novak istaknuli su važnost tog ujedinjavanja za bolje turističke rezultate.

Izdvojio je i informaciju da su neki touroperatori i drugi partneri iz Njemačke u razgovorima na hrvatskom štandu najavili "neke nove investicije u Hrvatsku", primjerice TUI, ali još ne može reći gdje točno, osim da se radi i o Dalmaciji, i Kvarneru i Istri te unutrašnjosti.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je dolazak novog partnera ove godine iz Njemačke, touroperatora RSD, koji je najavio dovođenje oko 45 tisuća turista charterima u Dubrovnik, a s njima kao i s operatorom Condorom, avioprijevonikom Eurowingsom te drugima udružuju sredstava za oglašavanje.

Jedna od destinacija koju ta kompanija spaja s Njemačkom je i Osijek, čiji su predstavnici kao i Osječko-baranjske županije na čelu sa županom Ivan Anušić u četvrtak na ITB-u sudjelovali na predstavljanju manifestacije Donausalon, koja okuplja podunavske zemlje i promovira turističke potencijale područja oko Dunava.

Turističkim zajednicama Ličko-senjske županije i Dubrovačko-neretvanske županije na ITB-u su uručene nagrade za njihove promotivne turističke filmove u produkciji Baldući filma Spomenke Sarage u kategoriji regionalne promocije "The Golden City Gate" i u konkurenciji gotovo 150 filmova iz svijeta.

I ona i direktori tih županijskih zajednica Ivan Radošević i Vladimir Bakić naglasili su da je svako priznanje važno zbog uloženog truda, ali i za bolju promociju, pogotovo kada dođe iz međunarodnih krugova. Na ITB-u, koji se u Berlinu održava do 10. ožujka, objavljeno je i da su Lošinj i Drniš ušli u top sto održivih destinacija svijeta.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz