Coffee Cloud i Lavazza potpisali su ugovor o suradnji čime će startup Miroslava Kovača i njegovo inovativno rješenje pomoći upravljati kvalitetom espresso kave na domaćem i vanjskim tržištima. Preko partnera Coffe cloud je prisutan na tržištima desetak zemalja, a fokus im je na ekspanziju u UAE.
Coffee Cloud i Lavazza potpisali su ugovor o suradnji čime će startup Miroslava Kovača i njegovo inovativno rješenje pomoći upravljati kvalitetom espresso kave na domaćem i vanjskim tržištima. Naime, zastupnik Lavazze za Hrvatsku, Sloveniju i Poljsku je tvrtka Orbico koja posluje u 17 zemalja.
"Našim IoT softverskim rješenjem digitalizirali smo proces pripravljanja kave i korisnicima Lavazze u Ho-Re-Ca kanalu pomoći ćemo analizirati i upravljati kvalitetom espresso kave u cilju zadovoljstva konzumenata i u konačnici povećanja prihoda. Počašćeni smo činjenicom što je Lavazza, kompanija s takvom tradicijom u industriji kave, prepoznala naše inovativno rješenje. To nam dokazuje da smo u potpunosti pogodili ciljano tržište, tržišne potrebe i da idemo u pravom smjeru. Naravno, pred nama je još veliki posao i tek trebamo
opravdati ukazano povjerenje", kaže Miroslav Kovač, osnivač i direktor Coffee Clouda.
Napominje kako vjeruje da će im potpisivanje ugovora biti polazna točka za rast kroz cijelu distribucijsku mrežu Lavazze.
Uz to, kaže, planira 'agresivan rast' na tržištu industrije kave te su trenutačno u pregovorima s još nekoliko velikih svjetskih brendova. Jedan od njih je i portugalski Delta Cafe's, jedan od najvećih proizvođača kave i kafe aparata na svijetu koji broji više od 60.000 korisnika. "Pregovaramo i s nekim od najpoznatijih proizvođača profesionalnih mašina za kavu od koji bih istaknuo La Marzocco iz Firence koji je omiljen u svijetu proizvođača speciality kave i glasi kao najbolja i najkvalitetnija profesionalna kafe mašina na svijetu s proizvodnjom više od 15.000 komada godišnje", ističe Kovač.
Inače, preko partnera Coffe cloud je prisutan na tržištima desetak zemalja. Kovač otkriva kako im je fokus na ekspanziju u UAE, gdje su u potpunosti usmjereni na razvoj turizma i na turizam vezan razvoj smart city tehnologije u koju svakako spada i Coffee Cloud.
U takvim zemljama su ljudi u potpunosti svjesni napretka koji omogućuje upotreba smart tehnologija, dok u nerazvijenim zemljama ljudi ne vide razliku evidentiranja podataka u digitalnom obliku od tehnologije evidentiranja olovkom na papiru, kaže Kovač. Metro grupa im je jedan od najvažnijih investitora te su im otvorili vrata tržišta 30-ak zemalja u kojima Metro posluje.
Trenutačno s Metro Hrvatska kroz ekspanziju na hrvatskom HoRe-Ca tržištu stvaramo zajedničku platformu i know-how za ulazak u ostala tržišta. Tu imamo odličnu podršku njihova tima za digitalne alate u ugostiteljstvu koji nas je već uveo u neke od najpoznatijih kafića i restorana u Hrvatskoj", ističe Kovač.
(Poslovni dnevnik)
Vijesti iz medija |
Strana tržišta |
Hrvatski izvoz