Za promidžbu vina u zemljama izvan EU 250 tisuća eura po projektu

Ministarstvo poljoprivrede je priopćilo da je objavljen natječaj za mjeru promidžba vina na tržištima trećih zemalja, za koji najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250 tisuća eura. Riječ je o natječaju iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina do 2023. godine, a zainteresirani se mogu prijaviti do 29. ožujka.

Ministarstvo poljoprivrede u ponedjeljak je objavilo da je objavljen natječaj za mjeru promidžba vina na tržištima trećih zemalja, za koji najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250 tisuća eura.

Riječ je o natječaju iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina do 2023. godine, a zainteresirani se mogu prijaviti do 29. ožujka.

Korisnici mjere su stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije i udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika državnog proračuna i privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.

Razina potpore iznosi do 80 posto od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50 posto prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30 posto na sredstva državne potpore (de minimis potpora ).

Dozvoljeni troškovi unutar mjere su oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja; odnosi s javnošću, promidžba i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku; promidžba imidža Hrvatske, promotivne prodaje te aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću; izrada i distribucija promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja; sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativni troškovi i troškovi osoblja.

Potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić naglašava kako su hrvatska vina i vinari nadaleko cijenjeni i nagrađivani na svjetskim izložbama vina, a ovaj natječaj im je izvrsna prilika da se predstave na novim tržištima ili da ponove priču na već poznatim destinacijama, poput Kine, Meksika, Bosne i Hercegovine.

“Osim Vinske omotnice kroz koju hrvatski vinari i vinogradari mogu izgraditi podrume, nabaviti opremu, rekonstruirati vinograde i promovirati svoja vina, kroz Program ruralnog razvoja sufinanciramo i podizanje novih vinograda, pa su tako već u provedbi 84 projekata za 40 milijuna kuna", rekao je Tolušić.

Vinarima je do sada u okviru mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja isplaćeno 8,5 milijuna kuna, ističu iz Ministarstva poljoprivrede.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz