Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je prvu ovogodišnju kampanju za promociju predsezone na 12 europskih tržišta, a provodit će je do 15. travnja s ciljem dodatnog motiviranja dolazaka turista u Hrvatsku prije ljeta.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je prvu ovogodišnju kampanju za promociju predsezone na 12 europskih tržišta, a provodit će je do 15. travnja s ciljem dodatnog motiviranja dolazaka turista u Hrvatsku prije ljeta, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a.
Europska tržišta na kojima HTZ provodi prvu predsezonsku kampanju su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i Irska, Slovenija, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Francuska, Mađarska, Nizozemska, Švedska i Švicarska, a provodi se na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube te kroz aktivnosti tzv. display oglašavanja.
"S ovom kampanjom nastavljamo aktivnosti koje znatno doprinose daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, promovirajući pritom posebice nautiku, aktivni turizam, kulturu, eno-gastronomiju i prirodne ljepote. To su, naime, proizvodi koji predstavljaju glavne motive dolazaka turista u razdobljima predsezone", ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Kampanji koja je započela prethodila je brend kampanja koju je HTZ provodio na pet emitivnih tržišta (Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska), a s ciljem povećanja prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije i jačanje snage nacionalnog turističkog brenda.
"HTZ će tijekom 2019. provesti četiri velike promotivne kampanje, odnosno dvije za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Cilj promotivnih aktivnosti je, između ostalog, pozitivan utjecaj na turistički promet, koji u dosadašnjem dijelu godine bilježi više od 525.000 dolazaka i 1,4 milijuna noćenja, što je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine rast od 11 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima", zaključuju iz HTZ-a.
(Hina)
Vijesti iz medija |
Događanja |
Hrvatski izvoz