Hrvatskoj tri nagrade "Travvy Awards 2019."

Hrvatska je osvojila tri američke turističke nagrade "Travvy Awards 2019." - srebro u kategoriji najbolje destinacije u Europi, broncu u kategoriji najbolje svjetske destinacije, a Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) pripalo je srebro u kategoriji najboljih europskih turističkih organizacija.

Hrvatska je osvojila tri američke turističke nagrade "Travvy Awards 2019." - srebro u kategoriji najbolje destinacije u Europi, broncu u kategoriji najbolje svjetske destinacije, a Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) pripalo je srebro u kategoriji najboljih europskih turističkih organizacija, izvijestio je HTZ u četvrtak.

Priznanja i godišnje nagrade "Travvy Awards" dodjeljuju se na temelju glasova američkih turoperatora i putničkih agenata, a u organizaciji travAlliancemedia. Njihov cilj je isticanje najboljih primjera izvrsnosti i dostignuća u turističkoj industriji. Dodjeljuju se nacionalnim turističkim organizacijama, destinacijama, turističkim posrednicima, proizvodima i sl.

Ove godine nagrade su dodijeljene na temelju više od 120.000 glasova što predstavlja najveću bazu nezavisnih američkih turističkih posrednika.

Uz srebrnu Hrvatsku, u kategoriji za najbolju europsku destinaciju zlato je osvojila Grčka, a broncu Engleska. U kategoriji najbolje svjetske destinacije zlato je otišlo Australiji, srebro Barbadosu, a bronca Hrvatskoj, dok je u kategoriji za najbolju europsku turističku organizaciju zlato osvojila Švicarska, a srebro Hrvatska turistička zajednica.

"Ono što je "Academy Awards" u svijetu filma i filmske industrije to je "Travvy Awards" u svijetu industrije turizma. Ovo su iznimne vijesti za cjelokupni hrvatski turistički sektor, jer je riječ o potvrdi popularnosti i odlične pozicije koju naša zemlja uživa na ovom iznimno velikom i važnom tržištu koje nije lako osvojiti. Nagrade pripadaju svim hrvatskim turističkim djelatnicima koji s puno truda i ljubavi iz godine u godinu podižu kvalitetu usluge i sadržaja hrvatskog turizma", izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić. 

Nagrada HTZ-u po njegovom mišljenju potvrđuje da HTZ provodi kreativne i inovativne promotivne aktivnosti koje prepoznaju američki profesionalci.

"Naš cilj je daljnje učvršćivanje tržišne pozicije Hrvatske kroz provedbu ključnih promotivnih aktivnosti koje će osigurati zadržavanje trendova rasta iz Amerike koja predstavlja tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet kada su u pitanju daleke zemlje", zaključio je prvi čovjek HTZ-a.

Za direktoricu predstavništva HTZ-a u New Yorku Inu Rodin nagrade su odličan uvod u nastupajuću sezonu, te dodatna motivacija u daljnjem tržišnom pozicioniranju Hrvatske na američkom tržištu.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz